Lip plumper som verkligen funkar
Finns ju massor av plumpers i olika prisklasser på marknaden, men fungerar de verkligen, eller är det mest inbillning?
Citylips, Lips Fusion, Buxom....etc
Har du testat någon som verkligen syns?
Finns ju massor av plumpers i olika prisklasser på marknaden, men fungerar de verkligen, eller är det mest inbillning?
Citylips, Lips Fusion, Buxom....etc
Har du testat någon som verkligen syns?
Ja, det är klart! Annars skulle ju jag inte rekommendera denna åt er alla. Och den föregående modellen fick ju pris för bästa lip plumper i Vecko revyn, eller vad var det? Cosmopolitan kanske det till och med var? Inte säker. I vilket fall som helt är den värd sina pengar! Jag använder min VARJE dag och går ingen stans utan den.
Smart! Det tänkte jag inte ens på, fast jag själv beställer mycket smink och andra skönhetsprodukter från tradera.
Ni behöver inte oroa er för att köpa gamla och anväda saker, för det finns SPRILLANS nya också. Lycka till!
Ni som har den, lite före och efter-bilder vore najs
Alisandra; är det denna: TOO FACED LIP INJECTION LIP PLUMPER EXTREME
Har besätllt en från tradera nyss vann den för 149 kr :) Hoppas den kommer denna vecka, är så nyfiken nu efter det du sagt då jag har 2 City lips hemma som jag va gnaksa nöjd med förutom stickningarna, men om den här ska va bättre så längtar jag vklerigen tills jag fåt testa den :D
Oj, jag har märkt skillnad när jag har använt city lips... dom blev faktiskt större. Inte länge men ett par timmar iaf
Konstig eftersom den funkar så bra för mig och mina vänner!
Min syster har den andra rosa som inte är Extreme och den funkar också bra, fast jag tycker att Extreme håller längre.
Jag har använt deras Extreme i nästan ett år varje dag och ALDRIG upplevt den stickig eller fått några sår.
Japp, det är den!
Hoppas du blir lika nöjd som mig!
Jag går ingenstans utan min, haha.
Har till och med 2 st.
En i reserv eftersom jag är expert på att
tappa bort läppglanser.
halloj! Har fått hem min o efter att ha testat första gången så stacks den mer än city lips faktiskt, men d går ju över fort!
Hursomhelst så är den billigare än City Lips och jag vart beroende av city lips så då är ju detta alt bättre :)
Ni som har Extreme, det står att man ska använda den morgon o kväll, använder ni den udnerdagen också?