Varför sover er hund INTE i sängen?
Hej hej!
Ville bara veta anledningen till varför er hund INTE får sova i er säng. Är det någon av följande orsaker:
*ohygieniskt!
*för trångt
*för varmt
*annat
Själv hade jag bestämt mig att den nya valpen inte skulle få dela säng med oss, men jag har så svårt att motstå det. Jag har inte sett ett enda hårstrå från min hund heller så jag kan inte skylla på att det blir för mkt hår i sängen.. Han är bara go och han har de sorgsnaste ögonen när han sitter bredvid sängkanten och ber om tillåtelse att få krypa upp i sängen.
Så...min vovve sover med mig...oftast. :)
Mvh Marie
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-10 18:11:56:
Det har blivit lite ändringar hemma. Devil får inte längre vara i nya skinnsoffan då jag fick panik av en lång repa från hans klor. Något han accepterar fullt ut eftersom han fått en egen fåtölj att sitta i bredvid soffan.
En säng har även byggts till honom och där trivs han bra. Husse hade dock glömt bort att det här blir en stor vovve och kommer förmodligen få bygga ut den inom en snar framtid.
Devil sover fortfarande i sängen (när jag är ensam hemma och gett honom tillåtelse att hoppa upp).
Han har börjat lossa hår... NEEJ jag som var så glad över att jag inte sett enda hårstrå sen han flyttade in. Dock inget motför min förra jycke så jag klagar egentligen inte. :)