Inlägg från: Mamma Heather |Visa alla inlägg
  • Mamma Heather

Varför sover er hund INTE i sängen?

Min hund sover ute på soffan eller vart han vill men aldrig är tillåten i någon sovrum. Det är där enbart flockledare ska sova. Jag har lärt en hel del av Cesar Millan o även han säger så.

• Mamma Heather
    FruMansour skrev 2008-01-10 12:47:34 följande:
    Är det bara sovrummet det gäller? Tycker det låter lite konstigt att man inte kan sova i samma rum.. Hur gör man om man bor i en etta? eller om man råkar somna på soffan i vardagsrummet? Skall hunden diret förvisas ut ur rummet då? Känner han då direkt att han blir ranghög om han inte hunnit gå ut innan man slocknat på soffan?
    Vi har kompostgaller i dörröppningar i båda våra sovrum (3 rok). O vardagsrummet är direkt utanför våran sovrum. Så hunden ser oss. Mina cockrar jag har vet att dom får inte ens går över tröskeln till sovrummet om gallret finns inte där. Om vi sover i soffan, så finns där två härliga mjuka fatöljer som han också älskar precis bredvid. Jag skulle aldrig bo i ett 1:a haha För trångt för 3 personer o 1 hund. Vår lägenhet är 80,5 kvm. Om ett par år flyttar vi tror jag, om vi hittar hus. Vi ska ha flera barn hoppas jag så det går inte med 3 rok längre
Svar på tråden Varför sover er hund INTE i sängen?