12års åldersskillnad
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
Så löjligt, att vi ska låta normer styra vår lycka. Inte sant?
Jättekorkat...
Mannen jag älskar är 23 år äldre än jag. Jag har aldrig varit så lycklig och sann, som nu.
Kärlek är vacker när den är såhär.
Ni är båda vuxna. Jag ser ingen orsak att det skule fungera sämre än vilken annan relation som helst.
Om jag hade släpat hem en tolv år äldre kille kanske jag hade fått en gliring eller två av min familj, men de hade naturligtvis accepterat som vilken kille som helst. Det hade varit en annan sak om någon varit väldigt ung (18 eller så)
Nä, tycker inte det är nåt konstigt i er ålder faktiskt även om jag har svårt att se mig själv vara tillsammans med nån som är 12 år äldre, eller yngre för den delen med
Nej det tycker jag inte. För mycket för vadå?
Det är 12 år mellan mig o min sambo. Han var nästan 30 o jag nästan 18 när vi träffades. Vi hade/har inga problem med det. Har varit tillsammans i 7 år nu o väntar vårat andra barn.
Nee ålder är bara en siffra.... Mellan min man och mig är det 12 års skillnad.... Hans föräldrar tyckte nog det var lite jobbigt i början... då det är jag som är äldst, varit gift och hade 2 barn sen tidigare....
MEN min familj har tagit in honom som en "son".... så underbart! Likväl hade väl mina vänner lite åsikter först.... men de är alla borta nu.... De förstår inte vart jag kunnat hitta en sån kille.....
För såna som han växer inte på träd..... 
Lycka till med kärleken
!!
Mellan mig och sambon är det 22 år.
Jag var 17 när vi träffades och han 39.
Funkar!
Mina föräldrar har 15 år emellan sig, de träffades när mamma var 18 och pappa 36 (med fru och barn
).
De fick höra en del om att mamma sökte en fadersfigur medan pappa sökte lammkött. Nu över 20 år och fyra barn senare håller det fortfarande och numera är det ingen som tänker på det.
Maken är tio år äldre än mig, det fungerar utmärkt.