12års åldersskillnad
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
Tycker du ska satsa :)
Det är 10 år mellan mig och sambon. Dessutom är det 9 år mellan honom och min mamma. ;)
Vi har varit tillsammans i 5 år nu och förlovade i några månader.
Funkar jättebra och åldersskillnaden är inget som märks, trots att jag bara är 22 och han 32.
Hans vänner och familj tycker om mig och jag tycker om dom, och min familj och mina vänner tycker detsamma.
Jag var 17 år gammal när vi träffades och det är faktiskt ingen som sagt något, eller antytt något heller. Familjen har ju träffat honom och han är rena svärmorsdrömmen så där är det lugnt.
Är han den rätte så spelar det väl ingen större roll med "bara" 12 år, det kunde varit värre! Du är ju faktiskt vuxen också, så dina föräldrar borde inte bry sig så fruktansvärt mkt.
Åldern spelar väl ingen roll så länge ni är samspelta eller vad man ska säga.
Fast när morsan träffade en karl som var 24 när jag var 14 blev jag förbannad
Men idag är det inga problem. Men då.. Oj oj. jag var nog ingen trevlig tonåring då.
19 år mellan mig och min fru
Jag och min kille har 12,13 år mellan oss och det funkar bra! vi har varit tillsammas i 7 år nu och har en son tillsammans.
Var tillsammans med en 11 år äldre kille i 3 år. Åldern säger inte mycket.
han jag lever med idag är bara 2 år äldre och mera mogen och vuxen än mitt ex.
Det är 12 år mellan mig och min sambo, jag är 22 och han är 34, funkar jättebra! trodde i början att det kunde bli lite konflikter iom åldersskillnaden, men som sagt det funkar perfekt.
jag är också 26 och lever ihop med en kille som är 38... och de är absolut inga problem
Min man är 21 år äldre än jag. De enda som haft problem med det är vissa delar av omgivningen, men det är deras huvudvärk.