• chamar

Mammor/gravida i Västerhaninge??

Ska flytta till Västerhaninge i mars. Skulle vara kul att få kontakt med VH-bor eftersom jag inte känner en enda där. Jag har en dotter som är född i maj 2006 och har bf med mitt andra barn i april.

• Svar på tråden Mammor/gravida i Västerhaninge??
  • Clise

hej ämmah! när har du bf? ja har också bf i maj, 7:e, första barnet.

• Maria med 3

Nån som hört att det ska öppna en kinaresturang i Västerhaninge centrum? Jag hörde av en kille som har kinaresturang norr om stan (och bor i haninge)att nån kompis skulle öppna kinaresturang i Västerhaninge centrum snart. Skulle vara kul ifall det var sant,men jag vet inte vart de skulle få in den nånstans bara.

• Emsbli
    Svar på #31
    jag har Bf 24 maj. :D
    oki kul:D
    jaha så du bor i Vh ganska nära mig:D
    kanske ses och ta en fika?
  • chamar

Nu har vi fått nycklarna till huset och håller på att köra dit kartonger för fullt!! Underbart!!!
    Min dotter har fått plats hos dagmamma från den 1 april... På lördag går stora flyttlasset med alla möbler. Längtar!

• Clise

ämmah - ja har skickat meddelande till dig :)

• pyssel fia
    Svar på #32
    Kina & Thai mat...fast dom har ju varit öppna ett tag nu så du har väl förmodligen sett det redan. =)

...Jag bor förövrigt i Jägartorp vid tungelstavägen...
    Jobbar hemmifrån (webbutik) men väntar på lokal i v-h eller haninge centrum. =)
  • pyssel fia
    Svar på #32
    Kina & Thai mat...fast dom har ju varit öppna ett tag nu så du har väl förmodligen sett det redan. =)

...Jag bor förövrigt i Jägartorp vid tungelstavägen...
  • Maria med 3

Jag såg den i förra veckan. Har hunnit testa den också Helt ok mat.

• Maria med 3

Kul att få se dig IRL Chamar. Vad söt din dotter är. *L*

• chamar

Maria med 3: detsamma och tack! Det var jättemysigt igår, nu pratar hon bara om ute och hink och spade hela tiden!! Idag hade det gått jättebra hos L, M somnade på 10 minuter!! Känns skönt att det funkar sååå bra redan efter 3 dagar! Underbart: Tacksam att du tipsade mig om L!!!

• Maria med 3

Kul! Tror det blir ett mysigt gäng där hos L. Hade gärna tagit M själv, men har man redan överfullt så har man. *L* Man kan inte ta in alla barn även om det är många man skulle vilja ta emot.

• Maria med 3

Får man köra en liten snabbenkät såhär mitt i tråden?

1 Vilken är er favorittårta från Paus?

2 Vilken grill runt centrum har de bästa hamburgarna?

3 Vilken livsmedelsbutik gillar ni bäst?

Mina egna svar då
    1 monte carlo (har varit sugen på den i ett par veckor nu, ge mig en anledning att köpa tårta nån!)

2 tidigare köpte vi mest på daisys, men har helt gått över till centrumgrillen.

3 jag föredrar konsum för deras stora ekologiska sortiment.

Svar på tråden Mammor/gravida i Västerhaninge??