Mammor/gravida i Västerhaninge??
Ska flytta till Västerhaninge i mars. Skulle vara kul att få kontakt med VH-bor eftersom jag inte känner en enda där. Jag har en dotter som är född i maj 2006 och har bf med mitt andra barn i april.
Ska flytta till Västerhaninge i mars. Skulle vara kul att få kontakt med VH-bor eftersom jag inte känner en enda där. Jag har en dotter som är född i maj 2006 och har bf med mitt andra barn i april.
hej ämmah! när har du bf? ja har också bf i maj, 7:e, första barnet.
Nån som hört att det ska öppna en kinaresturang i Västerhaninge centrum? Jag hörde av en kille som har kinaresturang norr om stan (och bor i haninge)att nån kompis skulle öppna kinaresturang i Västerhaninge centrum snart. Skulle vara kul ifall det var sant,men jag vet inte vart de skulle få in den nånstans bara.
Nu har vi fått nycklarna till huset och håller på att köra dit kartonger för fullt!! Underbart!!!
Min dotter har fått plats hos dagmamma från den 1 april... På lördag går stora flyttlasset med alla möbler. Längtar!
chamar - va kul!! grattis :)
ämmah - ja har skickat meddelande till dig :)
Jag såg den i förra veckan. Har hunnit testa den också Helt ok mat.
Kul att få se dig IRL Chamar. Vad söt din dotter är. *L*
Maria med 3: detsamma och tack! Det var jättemysigt igår, nu pratar hon bara om ute och hink och spade hela tiden!! Idag hade det gått jättebra hos L, M somnade på 10 minuter!! Känns skönt att det funkar sååå bra redan efter 3 dagar! Underbart: Tacksam att du tipsade mig om L!!!
Kul! Tror det blir ett mysigt gäng där hos L. Hade gärna tagit M själv, men har man redan överfullt så har man. *L* Man kan inte ta in alla barn även om det är många man skulle vilja ta emot.
Får man köra en liten snabbenkät såhär mitt i tråden?
1 Vilken är er favorittårta från Paus?
2 Vilken grill runt centrum har de bästa hamburgarna?
3 Vilken livsmedelsbutik gillar ni bäst?
Mina egna svar då
1 monte carlo (har varit sugen på den i ett par veckor nu, ge mig en anledning att köpa tårta nån!)
2 tidigare köpte vi mest på daisys, men har helt gått över till centrumgrillen.
3 jag föredrar konsum för deras stora ekologiska sortiment.