Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Vad ska Ni äta idag? Part 16

Idag blir det köttbullar och makaroner här hemma.

• Ellan 76

Till lunch blir det köttbullar och makaroner, från igårkväll. Och ikväll blir det smörgåstårta och sedan vanlig tårta, jag fyller år idag:)

• Ellan 76
    LillaBibbi, Golliz, Missvampiria: Tack för era grattis:)
  • Ellan 76

Idag blev det smörgåstårta  från igår till lunch. Och ikväll ska vi grilla och ha potatisgratäng till.

• Ellan 76

Till lunch åt jag och dottern McD. Passade idag då vi vinkat av sambon vid stationen, han ska till Kina i 10 dagar. Ikväll blir det nog bara mannagrynsgröt eller pannkakor, får se vad jag är sugen på.

• Ellan 76

Ikväll blir det spagetti och köttfärssås. Blev hembjudna till min brossa:)

• Ellan 76

Idag blir det ris, köttgryta och sallad. Får middagsgäster så det är roligt.

• Ellan 76

Till lunch blir det köttgryta och ris från igår. Och ikväll blir det sprödbakad torskfile och potatis och nån kall sås. Min kusin kommer ikväll och äter med oss:)

• Ellan 76

Till lunch blir det rester från igår, kokt potatis och sprödbakad torsk. Ikväll ska jag ha tjejfest så då blir det kycklingtacos och alla tillbehör. Har inte kommit på nån efterrätt än:(

• Ellan 76

Till lunch blev det varma mackor. Och till middag blir det varmrökt lax och kokt potatis hemma hos mina föräldrar.

Svar på tråden Vad ska Ni äta idag? Part 16