Hur många parfymer har du?
Om du tittar i badrumsskåpet, hur många parfymer hittar du där då, och hur många av dem använder du regelbundet? Hur länge sparar du på dem?
Lite nyfiken bara!
Om du tittar i badrumsskåpet, hur många parfymer hittar du där då, och hur många av dem använder du regelbundet? Hur länge sparar du på dem?
Lite nyfiken bara!
har två olika och jag använder båda i perioder!
Jag har fyra parfymer i mitt badrumsskåp.
Två olika "Paris Hilton" parfymer, en "Britney Spears" och en "Hugo Boss".. jag använder allihopa, vid olika tillfällen.
Alla luktar så otroligt gott.
Har sparar dem tills dom blir slut (?).
ett 20-tal... Har 5 favoriter jag byter mellan, dom andra står mest som prydnad även om dom kan användas nån enstaka gång.
Har dom uppställda på en fin glashylla på toaletten så dom står verkligen i blickfånget.
har tre st som jag använder, resten luktar tant! (och det är parfymer jag fått av mamma i julklapp, haha)
2st
Oj, jag ÄLSKAR parfymer, har en hel hylla full. Både av billigare sorter som är mer "vardags" och lite finare, Mexx, Curious, Cherie, Donna, Escada, Beckhams, samt parfymolja ifrån Egypten.
Ingen!
Klarar inte av parfym sedan jag var gravid med sonen...
Har nog mellan 15-20 stycken men jag använder bara ett par.
CLEAN Warm cotton är en stor favorit! D&G Light blue likaså. Annars växlar jag mellan den rosa Lacoste, CK:s Eternity moment och Green tea från Elizabeth Arden.
Har nog ett gäng som jag egentligen borde kasta men jag kan liksom inte med att göra det... Flera knappt använda. Måste skärpa mig! Kan inte hålla på och lägga pengar på parfymer som jag inte använder. Men, så står man där i nån tax-free butik och det är specialerbjudande och....det är kört...
Ett par stycken.
* Gucci Rush
* Gucci Rush 2
* 2 olika Paris Hiltom
* Beckham, den där nightparfymen
* Victor & Rolf Flowerbomb
* Naomi Campbell, den där röd/blåa
* 2 olika escador
* J.Lo
* Anna Sui
och en adidasparym som jag sprayar med när katterna bajsat..
För många;
CLEAN (Sweet Laundry)
CLEAN (Orginal)
Midnight (Britney Spears)
Gloria ( Carcharel)
Happy (Clinique)
Lovely (Sarah Jeccica Prker)
Laura ( Laura Bigotti)