Hur många parfymer har du?
Om du tittar i badrumsskåpet, hur många parfymer hittar du där då, och hur många av dem använder du regelbundet? Hur länge sparar du på dem?
Lite nyfiken bara!
Om du tittar i badrumsskåpet, hur många parfymer hittar du där då, och hur många av dem använder du regelbundet? Hur länge sparar du på dem?
Lite nyfiken bara!
Man behöver inte förvara parfymerna i kylskåp. För kallt är lika illa som för varmt. Bäst är att förvara mörkt, välventilerat och och inte för varmt, 13-15 grader är bäst. I ett badrumsskåp (typ ett sånt med lysrör) är det dock för varmt och för ljust, ett annat skåp passar bättre.
www.shopping4net.se/Skoenhet/FAQ/Allmaenna-fraagor.htm
www.oriflame.se/faqs/showFaq.jhtml&mSN=1&faqId=1562
www.kramnetkund.se/marie.henriksson/dofter.htm
För många, samlar på parfymflaskor. Men dom som jag använder just nu är: Rush 2, Philosophys Falling in love, Stella, Babydoll, Chance och Glow by J-Lo.
tre, två puma och en inköpt av en kompis från kroatien i somras... räcker bra för mig :) puma är favorit...
4 stycken har jag...2 st jag använder mycket och dom andra två är nästan bortglömda. Men jag har nog 6-7 st schampo flaskor
Har 10 st kanske mer.. endel oanvända... endel rätt nya några flera år gamla..slänger dom när dom tar slut. Nu använder jag nästan aldrig parfym eftersom jag mest vart hemma dom senaste åren. Favoriterna är nån puma o röd o orange salvador dali..
Gucci
Hade en favorit för ett par år sen: en Salvador Dahli, flaskan var ljusrosa och såg ut som en mun, korken var näsan.
Nån som vet om den tillverkas fortfarande?
3 st
* Dior J'Adore
* Versace Bright Crystal
* Dior Midnight Poison
Jag har
Pleasures (har stått i några år nu men gillar den)
J adore från Dior (länge sen jag använde)
CK in to you (gillar)
L eau par Kenzo (favorit använder ofta)
Light Blue från DG (Också favorit som jag använder mest tror jag)