Varför sparkar det i magen???
Sparkar i min mage ibland också.
Har hela tiden antagit att det är tarmarna som styr därinne.
Iget jag sökt för iallafall....och jag har inte fått ut nån bebis heller...
Sparkar i min mage ibland också.
Har hela tiden antagit att det är tarmarna som styr därinne.
Iget jag sökt för iallafall....och jag har inte fått ut nån bebis heller...
det är som dom kallar spök sparkar, fanns en tråd om det förr.
att man kan känna bebis sparkar långt efter det att man fått barn, jätte konstigt men jag har det med, och det är 2år och 7 månder sen jag födde min dotter.
Anonym 4:
Spöksparkar! Bra ordval.
Min son blir 4!
mina spök sparkar kan man se på magen, nästan som en fot ibland och jag är inte gravid, min man har till och med sett spöksparkarna och det är inga gaser..
Men det är väl bara att gå och kolla upp det då!
Vad väntar du på?
tarmrörelser kan kännas som sparkar
Jag har precis samma symptom. Trodde också att jag var gravid men det var jag inte. Känns ofta då jag sitter ned både på höger och vänster sida. Kan tom se hur det "sparkar". Jag tror att det har med tarmarna att göra har känt det mer sen jag gick upp i vikt.
gå till vc!
e du överviktig så är det inte alls konstigt om du har massa gaser i magen som gör att d blubblar å känns som sparkar.
tänk på vad du äter,äter du mkt gasbildande,godis,friteradmat,lök,kål osv osv.
tror inte alls det är för att du skulle vaa gravid,vilket barn i magen sparkar 24 tim om dynget liksom!haha
Har du ringt läkare eller gyn än?? dags för det omgående annars ring i morgon så fort du har möjlighet.
Varför inte bara kolla upp det i stället för att undra o spekulera? Om det inte är normalt så kanske det är nåt farligt och då är det ju bättre att veta det nu direkt?
Hoppas allt är bra såklart med dig och att det kanske bara är en skengraviditet...
Hej
Har inte läst hela tråden men har du gjort något test?