• LeonVilde

Tips inför resa, Mallorca /alcudia/hotell

Vi tänkte resa tillsammans med ett annat par och våra små killar som kommer vara 9 resp 11 ån vid tillfället.

Vi fundera på Mallorca/alcudia.
    Nån som har tips på hotell?
    All in clusive eller inte, erfarenheter?

Annars allmäna tips när man ska flyga iväg
    med så små för första gången?

• Svar på tråden Tips inför resa, Mallorca /alcudia/hotell
  • Marsfisken

Sara s - nej, inte än... Kollar runt hotell och sånt just nu men det blir nog Fritidsresor, så chans finns för dottern att vara med i Bamse-klubben...

• Lilja07

ååhh vilken bra tråd Vi funderar på att åka i aug nästa år! Men man får nog boka snart?

**Mamma till Sanna & Felicia **
  • sara sofia
    Filippa K skrev 2008-01-08 22:45:21 följande:
    ååhh vilken bra tråd Vi funderar på att åka i aug nästa år! Men man får nog boka snart?
    Ja när vi bokade så sa dom att det var sista lägenheten på det hotellet..
    Men jag vet inte om det var ett försäljningsknep, för sen såg jag på internet att det fanns fler lgh....
    Men Mallorca är det mest bokade resemålet inför sommaren 2008, så visst, det är nog dags för dig att boka, om du vill ha nåt att välja på. Glad
  • Lilja07

japp ska kolla ikväll!

Reser ni med sunwing?

• sara sofia
    Filippa K skrev 2008-01-09 10:32:08 följande:
    japp ska kolla ikväll!Reser ni med sunwing?
    Vi ressesr med Ving men vi ska inte bo på sunwing resort.
    Sunwing resort i Alcudia är säkert jättebra, och dom håller dessutom på att renovera det nu!
    Men vi var så nöjd på Viva tropic när vi var där år -06, så det blir samma den här sommaren. Jag tror Viva tropic "klassas" som sungarden.

http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=52&hotelid=161&itemid=161&resortid=52&marketUnit=VS

Det hotellet ska vi bo på. Glad

Hittade du nå resor ikväll? *nyfiken*
  • Lilja07

www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx&cat=2|277&entry=7&dest=15&city=103&type=cd&hotel=740&WT.mc_id=

aha vi ska nog boka detta Bamse är ju skoj för då 4 åringen Har varit på 2 bamse innan, super bra

Vad kostar eraan resa? När åker ni?

• Felixxmor

Vi är två vuxna och två barn som oxå tänkt resa till Alcudia i år....
    Men tycker det är dyrt....blev lite nyfiken.
    Vad tycker ni är rimligt pris för en familj??? *nyfiken*

Stolt mamma till Felix 050601 och Liam 070828
  • Lilja07

hmm beror ju på.. men som vi ger på 4 stjärnigt, bamse hotell, halvpension 2 vuxna 2 barn ( en under 2 år) ca 18500 + avb.skydd m.m.
    det kan jag tycka är dyrt- åker du till bulgarien bamse, så kanske 14000 för samma.-.

• Lilja07

hmm glöm vad jag skrev ha ha

i bulgarien var dey 1 rum nu har vi ju 2 ha ha.. förlåt... men det är nog dyrare kanske i alcudia ändå

Svar på tråden Tips inför resa, Mallorca /alcudia/hotell