Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
jaaaaa!!!!!
Vad kul att så många är intresserade av kryssningen!!!!!! Vi kan väl spana in väderleksrapporteran och slå till en vecka snart när det ska vara fint väder?? ( eller iallafall inte regna småspik och vara tok-grått)
Är det några som är sugna på en vanlig fika nu på onsdag??
Vi är:
Vixi ( Vickan & Olivia)
asch jag vaknad ei dag FÖRKYLD! så är dte inget som går över iall kvickt måste jag nog hoppa över fikan.. vill ju inte smitta era bebbar
Vi tycker det skulle vara kul med en FIKADAG på Vikingline (20 kr för resan, alt 235 inkl lunhcbuffén och dryck- öl, vin, läsk, kaffe)
Vixi ( Victoria & Olivia)
Gnillib (Maria & Linus)
Skumboll (Emma & Simon)
Aiobi ( tora & Siri)
FL Lisa (Lisa & Alvin)
Ammi (Ammi & Nellie)
J 85 (Jennifer & Ebba)
Anbiel (Anna & Ellen)
septembermamma (Maria & Frans)
Chrizzy (Christine & Felix)
Vad tror ni om datum, Ska vi hinna i väg innan eller efter påsk??
:D
skummis: jag med!! så hinner vi kanske få lite fint vårväder!!
vad kul att vi är så många!!!!
Deras buffé är så god så jag dreglar bara jag tänker på den!! Och taxfree är ju aldrig fel (särskilt inte när man går på mammapeng), har redan lakris, mascara och sprit på inköpslistan
. Lapa lite sol på däck vore ju det ultimata!
Nu hade jag tänkt föreslå lite datum men jag hittar inte almanackan!!? Jag skyller på amningshjärnan
( jo Vera!) Återkommer
Vi tycker det skulle vara kul med en FIKADAG på Vikingline (20 kr för resan, alt 235 inkl lunhcbuffén och dryck- öl, vin, läsk, kaffe)
Vixi ( Victoria & Olivia)
Gnillib (Maria & Linus)
Skumboll (Emma & Simon)
Aiobi ( tora & Siri)
FL Lisa (Lisa & Alvin)
Ammi (Ammi & Nellie)
J 85 (Jennifer & Ebba)
Anbiel (Anna & Ellen)
septembermamma (Maria & Frans)
Chrizzy (Christine & Felix)
Girle (Stina & Maja)
rrika ( ulrika & livia )
Chrizzy: klart max kan följa med!! De har ju massor med aktivitetr för barn ombord!
Blir det inte rörigt om alla ska skriva upp alla sina datum de kan/inte kan?? Omöjligt att sammanställa... Ska vi inte förslå 3-4 datum så skriver man upp sig på de man kan och så ser vi vilket datum som passar flest?
Dunis: attans ska ni fika där ute, då kan jag nog inte fiska upp Me&Ikläderna..trodde ni skulle fika i stan. återkommer om det.
På onsdag är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??
Vi är:
Vixi ( Vickan & Oliven)