Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Tejja skrev 2008-02-07 14:38:05 följande:
    Petra, Ser ut som om Neah oxå följer med. Glömde bort att det är kvällsaktiviteter för barnen. Känns sådär att lämna alla tre till Johan, när jag själv vill att han är hemma på onsdagskvällar, för att slippa ge mig ut och hämta efter fotboll mitt i middagstiden...Men man ska aldrig säga aldrig...
     Inga problem. Nu när vi inte är så många mammor finns det ju plats.
  • Duntoffla
    Applemum skrev 2008-02-08 10:49:52 följande:
    DuntofflaVågar inte skriva upp mig men skulle så gärna vilja haka på meandi träffen... E de ok att kolla samma dag om det finns plats? Allt hänger på Hjalles sömn i det här huset ...
     Det är helt ok. Hoppas att vi ses!
  • Duntoffla
    Finbus- lägger till dig med.

Om någon behöver hjälp med vägbeskrivning så hojta till! Tror de flesta varit här förr.

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika.

Vera med Milo (Verica & Milo)
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine & Felix)
    Finbus (Annika & Matti)
  • Duntoffla
    mammelimam skrev 2008-02-13 08:25:43 följande:
    Måste ta bort mig, sorry igen Dunis.. hoppas ngn kan ta min plats.
    Ingen fara! Vi ses på någon fika framöver!
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-02-19 08:42:23 följande:
    Alltid! Ska vi våga oss på en föränding, eller kanske enklast med same-same??
    Ja, CHBG är ju inte så charmigt. Även om det är smidigt. Det finns mysigare men blir man många funkar ju inte alla.

Några nya förslag;

CHBG i Soukgallerian- funkar om man inte är så många
    Panorama i Kulturhuset- kanske inte så mysigt men stort
    Dieselverkstaden i Sickla (systrarna voltaire) (dock utanför stan)
    Moderna Museét- Skeppsholmen
  • Duntoffla
    Girle skrev 2008-02-19 15:38:55 följande:
    Varför inte varva mellan ställena? Tycker moderna o dieselverkstan låter trevligt Bra intiativ! Och tänk snart, då kan vi sitta utomhus... Vi kan dock inte imorgon, men gärna nästa vecka!
      Bra idé! Det blir inte lika tjatigt då. Det gäller bara att hålla koll på var och när. Enkelt eller hur?
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-02-19 16:26:41 följande:
    Vet att Applemum har föreslagit Street (?) på Hornstulls strand.Där skulle det väl finnas mycket plats, eller? Har själv inte varit där.
    Ja! Dit vill jag gärna gå någon gång. Har inte heller varit där.
  • Duntoffla
    Zorn skrev 2008-02-19 16:50:43 följande:
    Lägger mig i tråden trots att jag inte skall med och fika denna veckan...På Street kan får man inte ta med vagnarna in vilket är ett ganska stort minusSickla tycker jag låter trevligt.
    Ok. Då är ju det inte så bra. Kanske bättre i vår/sommar om man kan sitta ute.

Jag ska inte heller med imorgon.

Fika onsdag 27/2 någonstans i Sverige

Dunis
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**