Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Zorn skrev 2008-03-26 08:56:46 följande:
    Ja det var så längesedan vi träffade andra bebbar! Vart? Coffe house by george är ju inte vidare trevligt. Skall vi ta något annat?Vi vill fika onsdagen 2 april:VeraP (Verica & Milo)FL Lisa (Lisa och Alvin)emmli76 (Emma och Elvira)Zorn (Me and Mahi)
    Jag träffas gärna på ngt annat ställe. Pause var trevligt men funkar kanske inte om man är många... hur är CHBG på Söder?
  • Duntoffla
    Zorn skrev 2008-03-26 09:17:15 följande:
    Ja Ringen är ju rymligt men som sagt inte särskilt mysigt....Skrapan är ju väldigt bra om man inte är så många? CHBG på söder är inte så rymligt tyvärr....
    Vi kan väl se hur många som det blir. Blir vi många så tar vi något rymligare. Är det inte så många kanske Skrapan funkar? Har aldrig varit där. Annars finns ju alltid Kulturhuset.
  • Duntoffla
    härlig skrev 2008-03-26 20:56:55 följande:
    Jaaaa!Vi vill fika onsdagen 2 april:VeraP (Verica & Milo)FL Lisa (Lisa och Alvin)emmli76 (Emma och Elvira)Zorn (Me and Mahi)härlig (Hedda & Callebus)
     Gud vad Calle är lik dig på din presbild!
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-03-27 11:34:05 följande:
    vera: jag är inte helt anti Täby C hur tar man sig dit från city?? (utan bil alltså) Det köpcentrumet kan man ju lätt spendera en heldag i utan att bli uttråkad ( mamman iallafall, undra hur det är med bebisen)
     Jag är inte heller anti. Hängde ju där innan min förlossningskurs.
    Men vet inte hur man tar sig dit kommunalt...
  • Duntoffla
    Kanske ska skriva upp oss också

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    emmli76 (Emma och Elvira)
    Zorn (Me and Mahi)
    härlig (Hedda & Callebus)
    dunis (Petra & Butterkakan)
  • Duntoffla
    Gnillib skrev 2008-03-27 12:47:23 följande:
    Till Täby C åker man med Roslagsbanan från Östra Station/Tekniska Högskolan!
     Aha! Roslagsbanan har jag nog aldrig åkt. Men nån gång ska väl vara den första
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-03-27 17:20:01 följande:
    Heja Täby! Zara där är ju riktigt bra... Åh, Dunis, är han tillbaka på Butterkaka? Framsteg!
     Japp! Idag har han tom varit glad

Men vad bestämmer vi för ställe nästa onsdag då? Skrapan eller vad blir det?
  • Duntoffla
    Applemum skrev 2008-03-27 21:08:48 följande:
    Tjenare på er! Jag skulle gärna hänga på till skrapan men skolar in Hjalle på dagis så vet inte om jag kan (antagligen inte) men jag var där härromveckan och kan ju bara säga GOTT MEN KOM INTE DIT FÖR SENT!!! De finns plats för många men MÅNGA hittar oxå dit! Klockan 11 kan säkert va smart
     Tack för tipset!
    härlig skrev 2008-03-27 22:22:40 följande:
    Dunis och Vera, haha, han är verkligen lik mig när han ler. När han är sur är han sin pappa upp i dagen .
     Så klart!
  • Duntoffla
    fiffiluran skrev 2008-03-29 00:17:33 följande:
    fikalisan= fikalistan...
    Fika och Lisa= fikalisan

Tycker också att det är ett trevligt initiativ men kryssningar är helt enkel inte min grej. Hänger dock gärna med på picknick senare i vår
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-03-31 20:07:36 följande:
    Hallå!Har vi bestämt skrapan imorgon? Vilken tid har vi sagt?Kl 11 är lite komplicerat för mig då fröken brukar sova till 12 men inget är omöjligt....
     Skrapan är bestämt men inte imorgon. Utan på onsdag
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-03-31 20:11:37 följande:
    Ahhh just det...det är måndag idag HAHAHAHAHAHHAJag är så trött så att jag totalt missat vilken dag det är.Okej, onsdag då
     Tänkte bara så att du inte drar dit imorgon. Mycket fikor att hålla reda på

Vet inte om det blev bestämt 11? de som vill kan ju ses då och kan man inte så brukar ju folk hänga kvar ett tag.
  • Duntoffla
    Zorn skrev 2008-04-01 22:32:47 följande:
    emmli - Vi kan ju ses på det större fiket på nedervåningen (närmast stora entrén). Det heter Götgatan Stories.
    Bra att veta. Jag har aldrig varit där.
  • Duntoffla
    Chrizzy skrev 2008-04-02 07:11:09 följande:
    jag kommer inte. 13 är för sent. hoppas att vi fikar 11 nån gång.
     Ja, det är synd om du aldrig kan komma med. Vi fikade 11.30 sist men då var ni ju tyvärr sjuka. Nästa gång kanske?
  • Duntoffla
    Plutt skrev 2008-04-02 09:35:59 följande:
    Är det någon som skulle kunna tänka sig att inboxa mig sitt nummer? Så att jag kan få lite hjälp om jag skulle virra bort mig totalt, har uruselt lokalsinne...
     Jag inboxar. Inte för att jag varit där förut men jag hittar nog.
  • Duntoffla
    junibarn76 skrev 2008-04-02 09:40:37 följande:
    Jag inboxade också dig nyss. Jag kollade och har faktiskt Duntofflas nummer i min mobil sedan den gången vi skulle fika som gravida...fast då såg hon till att föda barn den dagen istället för att fika om jag inte minns fel
    Haha...ja, jag tyckte att det var roligare än att träffa er
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-04-02 10:52:44 följande:
    vi får se om vi hinner till 13...jag och alvin tänkte promenera till skrapan från Solna och jag har ingen aning om hur länge de kan tänkas ta...och vi är inte direkt färdiga för avfärd härifrån än på ett tag heller tänkte bara påminna dig duntoffla om mina meandi-kläder...så du kommer ihåg att det med dom på fikat.
     Jajamen, de ligger i vagnen redan! Hurtigt att gå så långt.
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**