dö av sömntabletter?
Jag vill både leva och dö..... Min familj har vänt mig ryggen och min stora kärlek gjorde slut, min enda trygghet kvar var min arbetsplats, men chefen valde att flytta på mig.... Jag har försökt nå ut till min far men han vägrar svara när jag skriver att jag saknar honom och önskar kontakt. :( Jag har till och från mardrömmar från min barndom som poppar upp i tid & otid. Jag känner inte att jag lever det liv som jag borde och mina vänner förstår inte hur jag lider. Det känns som jag bara lever på låtsas. Har funderat på att hoppa från balkongen då jag bor högt upp har jag möjlighet... Men vill inte lida, tycker jag har lidit tillräckligt. Vill bara att det ska gå smärtfritt.... Ser ingen ljusning, bara illusioner av den spillra jag en gång var. Något fundamentalt fattas mig men inte många ser eller förstår. Nä hur ska de kunna göra det? Utåt sett på jobb är jag den som skämtar och är glad och hjälpsam. Men Inombords känner jag mig tom, orkeslös.... Allt är ett spel och jag tänker oftare på de jag mist som faktiskt har tyckt om mig än de som lever.... Jag är ingen elak person men de jag älskade mest har övergivit mig.... Hur plockar man upp sig själv igen? Hur hittar jag lyckan? Hur för jag för att fylla tomrummet igen? 2 år har gått sedan allt hände....