• Caranlachiel

Främst anledningen till klackskor?

*nyfiken*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-07 10:42:01:
    Själv är jag nog egentligen lite för lång för klackskor. Är 174 cm lång och blir uppåt 185 med vissa skor jag har. Men ääälskar klackskor! Tycker det är så himla snyggt, men framför allt känner jag mig så kvinnlig med klack.

• Svar på tråden Främst anledningen till klackskor?
  • Okaa san

Jag känner mig kvinnligare och även snyggare, men även lite mesigare, jag har hellre pumadojjor på mig :P att gå runt i klackar är lite småmesigt men snyggt som fan.

• KarJac

En massa av ovanstående alternativ:

*Jag är van
    *Jag är kort
    *För att benen blir snyggare

Fast jag valde 'för att det känns kvinnligt' för det var väl det jag käönde stämde in bäst. Och med det inte sagt att kvinnligheten sitter i skorna.

Konstig Å Tråkig
  • Majbarnen

Använder aldrig klackskor

• CeeJay

OM jag använder klackar så är det för att det är snygg. Bekvämt är det inte direkt men snyggt om man kan gå ordentligt.

• EmmAhh

Flera alternativ stämmer in på mig. Jag är van, känns kvinnligt, min sambo tycker det är snyggt och jag får snyggare ben. Valde dock för att de tär snyggt, det är jäkligt snyggt! :)

• SweetStarAngel

Använder aldrig klackskor

Lycklig fru, mamma och hundägare
  • Thalis

För att jag är trött på att bli kysst på pannan

Jag använder klackar för att jag är kort och för att mina snygga ben blir snyggare i högklackat

Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Kattflickan

Jag använder sällan klackskor men de gånger jag har köpt några har det varit för att jag tyckt att det är snyggt. Jag blir lite för lång med sådana skor, är nämligen 170 cm.

• Atamon

För att jag är van så det har blivit bekvämt
    För att det är snyggt
    För att bli längre

Lade rösten på bekvämt eftersom något alternativ måste få rösten och alternativet flera inte fanns

Svar på tråden Främst anledningen till klackskor?