Tusse73 skrev 2008-01-17 14:21:27 följande:
Spelar ju liksom ingen roll vad ngn skriver här. Ts skyddar sig bara med att det är ju inte hennes ansvar osv.Det Ts o killen gör är ju inte olagligt. Dock bryter hon mot moraliska o sociala lagar som vi människor själva satt upp. Få vill eller önskar någon annan det som Ts o den här killen utsätter hans sambo för. Detta för att de flesta har förmågan att känna empati. Alla har inte det o jag tror inte att man kan lära alla det heller. Vad et beror på kan man förmodligen slå upp i vilken vanlig psykoligi bok som
helst.Självklart är det beklagligt o på mågna sätt irriterande. Dock tror jag att vi som retar oss inte är de som lider mest.Jag tror att man tjänar på att leva ett liv där man faktiskt tänker på andra och bryr sig om dom, även om det inte alltid är den vägen som leder till mest njutning o lycka för en själv!Alla män är INTE svin! Alla kvinnor är INTE heller svin! Alla människor är inte otrogna även om ngn lägger i en högre växel. Dock är människor ofta intresserade av smicker o uppvaktning,får man det under en tid kan det hända att en del nappar. Man är nog inget svin för det utan ganska mänsklig. Men om man som uppvaktare inte är intresserad av personen utan bara av att se hur långt denna är beredd på att gå, dessutom bara intresserad av sex o struntar i hur personen är (dvs kan ligga med vilken singel som helst mer eller mindre), då undrar jag: -Vad kallar man den personen?
Hon har ett ansvar mot sig själv men det har hon nog glömt bort. Borde ligga i hennes eget intresser att inte bli kallad eller sedd som slampa!
Vissa nöjer sig inte med mer än så...ett andra handsval!