Kungen otrogen?
Åhh, den där "skrönan" om Anna Lindmarker på fyran & kungen är ju gammal som gatan
Åhh, den där "skrönan" om Anna Lindmarker på fyran & kungen är ju gammal som gatan
Alltid när det gäller "hett" skvaller så kommer det ju alltid från "säkra källor" som typ min kompis kompis, eller min killes kusin osv.
Jag menar, det är ju väldigt sällan någon har sett någonting med EGNA ögon
Kungen, drottningen och alla andra "kändisar" är ju typ vanliga männsikor dom ochså med drifter och lustar så varför skulle dom inte vara otrogna när så många andra är det
Har kungen eller någon annan ett behov av att prassla så varsågoda...... Vad andra gör bryr jag mig inte om men f*n ta min man om han ens skulle tänka tanken
Hederskodex tror jag inte så mycket på och även om svenska tidningar skulle dra sig för att skriva om en ev. otrohets affär så ser jag ingen anledning till att ex. tyska tidningar ( som redan gått över gränsen... ) skulle hålla inne med en sån het story.....
Men som sagt, kungen och drottningen är ju människor dom med och varför skulle dom vara annorlundare än oss vanliga svensson vad det gäller just otrhet osv.
Victorias abort dyker upp på div. skvaller sajter med jämna mellanrum coh alltid med en säker källa som referens..... Tror inte ett skvatt på det, dom säkra källorna brukar inte vara speciellt säkra och om hon nu gjort en abort vad spelar det för roll Hur många tonårsbrudar har inte gjort det? Och ( ursäkta upprepningen ) men hon är en helt vanlig människa hon ochså.........