• michiara

Smaksatt kaffe

Man kan ju smaksätta kaffet lite som man vill, har du gjort det? vilken tycker du är godast? eller vilken tror du är godast? eller du kanske inte dricker kaffe och struntar i vilket

Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smaksatt kaffe
  • Crazy Baby

Hemma brular jag piffa upp bryggkaffet med lite kardemumma, men om jag är och fikar tycker jag att en latte är godast som den är. Men om jag måste smaksätta en latte så är ju faktiskt Irishcreme riktigt gott!

• karinagumman

annat... kan tycka det är gott med smak i kaffet... kardemumma eller kanel...

drack en saffranslatte för ngra dagar sedan... det var riktigt gott...

bim 10/1 (äl 27/12) försök nr... ja startade i maj 07
  • michiara
    Crazy Baby skrev 2008-01-08 06:46:53 följande:
    Hemma brular jag piffa upp bryggkaffet med lite kardemumma, men om jag är och fikar tycker jag att en latte är godast som den är. Men om jag måste smaksätta en latte så är ju faktiskt Irishcreme riktigt gott!
    lägger du kardemumman i kaffepulvret då innan det bryggs? hur mycket tar du ungefär?
    Alla magsjukor = Inte vistas bland andra på minst 48 timmar, det ska väl inte vara så svårt.
  • S 71

Jag har kaffe här hemma som är redan smaksatt med kardemumma, har ej testat än,  men ska

~Kärringen emot strömmen~
  • michiara
    S 71 skrev 2008-01-08 07:22:41 följande:
    Jag har kaffe här hemma som är redan smaksatt med kardemumma, har ej testat än,  men ska
    åhh hoppas det är gott jag är ju helt frälst i kanel jag
  • S 71
    michiara skrev 2008-01-08 07:35:43 följande:
    åhh hoppas det är gott jag är ju helt frälst i kanel jag
    Tänkte testa idag, innan jobbet, ger en rapport sen
  • michiara
    S 71 skrev 2008-01-08 07:40:15 följande:
    Tänkte testa idag, innan jobbet, ger en rapport sen
    jaa gör det vart har du köpt det?
  • S 71

Vi fick det ifrån några bekanta, dom hade köpt nåt sånt i en teaffär här i stan

• Elli47

Jag köper alltid Orientmix som bl a innehåller kardemumma, kanongott! Pentiks julekaffe är också gott!

• listo

Min favorit just nu (kryddar själv) är kanel, kardemumma och lite vaniljsocker. Då smakar kaffet som kanelbullar

Jag är extremt tålmodig, förutsatt att jag i slutändan får min egen vilja igenom
Svar på tråden Smaksatt kaffe