Smaksatt kaffe
Man kan ju smaksätta kaffet lite som man vill, har du gjort det? vilken tycker du är godast? eller vilken tror du är godast? eller du kanske inte dricker kaffe och struntar i vilket ![]()
Man kan ju smaksätta kaffet lite som man vill, har du gjort det? vilken tycker du är godast? eller vilken tror du är godast? eller du kanske inte dricker kaffe och struntar i vilket ![]()
Latte smaksatt med vanilj är gott.
jag tycker det är svårt dock med kryddningen när jag lägger i pulvret, antingen blir det för lite så det inte smakar alls eller så blir det för mycket så det blir äckligt.
med kanel.. sååå gott
Jag är kär ![]()
Kaffet med kardemumma var sagolikt gott ![]()
Jag vill ha det svart och utan konstigheter. Gillar inte smaksättning på kaffet ...
annars,med vanilje aah så himmla gott.
Eller med hasselnött
Annat: kaffe med smörkolasmak. Mums!
Har inte provat nån av dom smakerna än. Däremot så bjöd min mamma på kaffe hemma hos sig på julen med vispad grädde i. Mums så gott det var!
kaffe med vaniljsmak!
![]()
Latte med mintchoklad är jättegott!
Men vanlig gammaldags kaffe är också gott. Skulle inte kunna dricka flera hinkar av smaksatt, det blir för sliskigt.
Vaniljlatte...
Jag köpte ett julkaffe med pomerans och kanel i. Supergott som latte med lite socker i!
Annars vispar jag mikrad mjölk och strör på lite kanel och lite kardemumma, och så häller jag i mocka/espresso, vi har en sån dubbelkanna som man ställer på plattan.
Åh, kardemumma
Gudagod krydda på det mesta ![]()