• Anonym (Tjej)

Anal fisting

Är det någon (tjej) här som provat att bli fistade i analen? Tycker det ser så läckert ut när jag er bilder och filmer med sånt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:21:05:
    ... Verklighet!? Det är klart att det är verklighet eftersom det bevisligen finns massor med tjejer som gjort det! Annars skulle ju inte bilderna och filmern finnas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:41:09:
    Vad är det för fel att tycka att det ser upphetsande ut? Får man inte tycka det? Alla gillar ju olika skaer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:46:01:
    Varför måste det alltid komma in en massa "moralpoliser" och tala om för alla vad som är normalt och inte? Jag har inte bett om det!

• Svar på tråden Anal fisting
  • Anonym

äh nej jag tror inte det är normalt och inte särsilt skönt heller.porrfilmer och bilder är inte=verkligheten!

• Anonym

ja när någon "knullar" en med knytnäven i analhålet!!

Anonym (vad?) skrev 2008-01-08 11:34:23 följande:

Vad är det??
  • Anonym (vad?)

KNYTNÄVEN???

Kan man tycka om det?

• Anonym

men snälla TS om du tror på att alla porrskådisar njuter av att bli förnedrade på olika sätt så tror du fel!.

Dom gör det för att det är bra betalt!.Menar du på allvar att du tror att det är på riktigt som dom njuter!.Dom är helt enkelt skådespelare!.

Jag såg en dokumentär om porrfilminspelning och det var inte alls så upphätsande som dom får det att se ut på film!!

• Anonym

yveksamt!!
    skulle du tycka om det?
    Inte jag iallafall!!

Anonym (vad?) skrev 2008-01-08 11:38:09 följande:

KNYTNÄVEN???Kan man tycka om det?
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-01-08 11:17:06 följande:
    äh nej jag tror inte det är normalt och inte särsilt skönt heller.porrfilmer och bilder är inte=verkligheten!
    Vad är normalt då?missonärställning med släckt lampa?
    Sen är det väl individuellt hur man upplever det,många njuter av anal stimulering och så länge det inte utförs med någon form av tvång eller våld kan det säkert vara skönt för de som tänder på det.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (inte porr)

man måste inte vara porrskådis för att ha testat analfisting. Nu har jag inte gjort det men det är klart det finns tjejer som kan tycka om det. Finns folk till allt. Tycker inte man ska klandra ts för att vilja utforska sexvärlden. Alla gör vi det på vårat eget vis och lika tycker vi om olika saker. Vissa vill inte änns testa vanligt analsex medans andra avgudar det.

• Anonym

jag sa jag TROR inte det är skönt!!Jag kan inte tänka mig att det känns bra att få en knytnäve uppkörd i rumpan!. Sen har jag INTE sagt att det inte finns folk som tänder på det men jag tror knappast att porrskådisar njuter av det dom spelar in på band!!!

Valkyriah skrev 2008-01-08 11:40:30 följande:
    Vad är normalt då?missonärställning med släckt lampa?Sen är det väl individuellt hur man upplever det,många njuter av anal stimulering och så länge det inte utförs med någon form av tvång eller våld kan det säkert vara skönt för de som tänder på det.
  • Anonym

Dessutom så bedövar dom underlivet

Svar på tråden Anal fisting