• Anonym (Tjej)

Anal fisting

Är det någon (tjej) här som provat att bli fistade i analen? Tycker det ser så läckert ut när jag er bilder och filmer med sånt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:21:05:
    ... Verklighet!? Det är klart att det är verklighet eftersom det bevisligen finns massor med tjejer som gjort det! Annars skulle ju inte bilderna och filmern finnas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:41:09:
    Vad är det för fel att tycka att det ser upphetsande ut? Får man inte tycka det? Alla gillar ju olika skaer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:46:01:
    Varför måste det alltid komma in en massa "moralpoliser" och tala om för alla vad som är normalt och inte? Jag har inte bett om det!

• Svar på tråden Anal fisting
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-01-08 11:42:55 följande:
    jag sa jag TROR inte det är skönt!!Jag kan inte tänka mig att det känns bra att få en knytnäve uppkörd i rumpan!. Sen har jag INTE sagt att det inte finns folk som tänder på det men jag tror knappast att porrskådisar njuter av det dom spelar in på band!!!
    Nej,att du inte skulle tycka det är skönt är en sak.
    Men som sagt det finns både män och kvinnor som njuter av det.Analfisting finns ju inte endast i porrens värld,utan helt vanliga människor.

Det finns säkert de som medverkar i porrfilmer som gillar det också,likaväl som det säkert finns de som inte njuter sexuellt av det,utan gör det för att det är deras jobb.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (Tjej2)

Bara att tuta & köra.
    Vill du testa, så försök.
    Är bara båda med på det, så kan det bli hur bra som helst.

Har inte lyckats med det själv, om man säger så.

• Anonym (MannenZ)

Jag gissar att dom tränat länge!!!
    Om man provar att föra in en konisk dildo så kan man lätt konstatera att det finns en "töjbarhetsgräns" där det spänner emot och gör ont ordentligt. För mig själv ligger den på 5,5cm i diameter. På min bättre hälft har jag inte fått prova.
    Det går säkert med tålmodigt arbete i månader att tänja lite i taget och till sist få in en hand.
    MEN varför riskera skada varandra? Räcker det inte att ha samlag med en penis?

• Jazzyy

Kan väl bara säga att jag inte har speciellt mycket fördommar om sex etc.

Men det där med fist eller vad det nu ska kallas kan jag inte riktigt förstå. Har svårt att tänka mig att man gör dylika övningar frivilligt hua!!!!

J

• MiamiVice THE Slyna

Jesus, ALLA moralnissar om ni läser frågan IGEN så var inte frågan om det e NORMALT med analfisting. TS frågade om det var nån som hade ERFARENHET av analfisting. Alla tänder på olika saker, det är väl bara att acceptera. Kom igen nu..! Lägg ner, skit i och svara i tråden i stället!

• Ammi82

Ärligt så tror jag inte det är bra för analhålet, kan förstöra. Annan sak med mindre saker.. men en hel knytnäve. Och en killens knytnäve som är så stort.. nej, jag tror inte det är bra för kroppen. Förvånad Hm, om man tycker om det ska man nog vara väldigt "tränad" där för annars är det bara trångt och jävligt. Eller vad vet jag?

• Vigore

"
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 11:46:01:
    Varför måste det alltid komma in en massa "moralpoliser" och tala om för alla vad som är normalt och inte? Jag har inte bett om det!"

Välkommen till ett öppet forum på internet!

• Anonym

fisting är ju inte alltid med knuten näve, ville bara säga det. Har inte provat kommer nog inte göra detheller maken gillar det lite mer soft.

• Anonym (MannenZ)

Ursäkta att jag inte läste frågan och tilläggskommentarerna ordentigt.
    Nej Ingen erfarenhet av det. Bara anala samlag med penis inne.

Svar på tråden Anal fisting