monsterlilja skrev 2008-01-10 01:36:18 följande:
Jag var skitskraj! :DMin bonusdotter var 3½ när vi träffades första gången. Min sambo hade då sagt att "det kommer en tjej som ska måla dina naglar om du vill?".Det ville hon och jag tog med typ 20 olika färger nagellack. Hon var så glad när jag kom dit så hon sprang och skrek fram och tillbaka i lägenheten :)Jag målade hennes naglar (händer och fötter) och åkte hem.Därefter tjatade hon på pappan att jag skulle komma dit igen och så rullade det på.Kanske kan säga att jag köpte mig in lite, men det funkade ju bra, nu är hon nio och vi trivs så himla bra ihop!Vi har haft våra duster, men det ser jag som att hon känner sig så pass avslappnad med mig så hon vågar bli arg på mig som på pappan.Pappan och jag har samma synsätt på hur saker och ting ska tas om hand (kan vara bra att ha gått igenom innan man flyttar ihop) och jag säger alltså ifrån om det är någonting som jag anser vara fel.Läste att han är 2 år, har ni träffats alls eller är det första mötet du mest undrar över?
Nää vi har ju inte möts ännu! Det är ju dä jag är mest orolig över hur han kommer reagera då det kommer in en främmande människa. Men jag snackar mycket med pappan och han säger att om man tycker om och leka så är det ingen fara haha. Men fasten han säger att det kommer gå bra så visst kommer det väl göra det..
Men han säger att sonen kommer och säger till honom om han tycker något är dåligt. Det var en kompis till honom som tog hand om sonen över en helg och då hade sonen kommit fram till honom och sagt pap int lolijt och det är alltså Pappa inte roligt. Så han kommer och säger till honom om något inte är bra.