Ny fikatråd i Norrköping, gamla stängd.
Så stängdes den gamla tråden då...
Startar den här och hoppas ni hänger på tjejer
Så stängdes den gamla tråden då...
Startar den här och hoppas ni hänger på tjejer
Klart att vi hänger på denna också! Ringer dej idag när jag är klar hos läkaren. Lär nog bli runt 11:30-11:45. Ser fram emot att träffas!
Låter bra, jag ska käka frulle och duscha så sticker jag snart ner till stan. Ska skriva lite på psykologin först bara.
Glömde kopiera tråden så jag fick leta
Å det var väldigt vad fort den stängdes...
Jaja solen skiner ju iallfall!
men tyvärr måste jag sitta innan o plugga hela dagen... tenta på onsdag!
Visst är vi med!
Vilken j...a morgon. Barn som inte vill gå på friluftsdagen, krånglar har ont i benen, krokodiltårar, bestämmer med kompisar kommer inte till dom i tid, föräldrar som ringer och säjer att VI har stökat till deras morgon, och så är det inte mitt barn!!
Jag har svårt att vara lika tuff mot mina extra barn som mina egna.
En stor kopp kaffe och så ned under täcket igen.
Hänger med den nya tråden.
Så skönt väder, ska nog sätta mej ute i solen sen....underbart jobb man har iblend
Firar ett år men sambon i morgon...nån som har förslag på matställe? Har funderat på Athena....nära och bra men jag har aldrig ätit där....nån som vet hur maten är?
Kramen
Ska ta och göra mig iordning sen väcka sonen för vi ska ner till BVC där han ska få sin vacc. *usch*
Kan jag få lite hjläp med tips på vad man kan äta till lunch?
Tyvärr är jag dålig på matställen i stan. Vi firar den 3 maj, så då ska jag överraska med blombud till hans jobb på fm
På lördag morgon är vi barnlediga och jag ska ge honom frukost på sängen och fria, vi pratar om att gifta oss, men eftersom han inte tycks fatta att man SKA fria oxå, så gör jag det, det var ju ändå jag som "hittade" honom bland alla singlar på nätet
Lisel8, vilken jäkla morgon du verkar ha haft då, fy attan vad jobbigt när bonusungar kränglar, förstår ditt dilemma där. Hur gamla är dom ?
Badsessan, lycka till med pluggandet, jag har lyckats den här veckan göra halva nästa veckas arbete oxå, vilket är tur eftersom vi åker till Norge med hemvärnet på torsdag fm.
Hur jag ska överleva den resan vet jag inte. Vi får bara ha 10 kg packning var.
Innan avresan vid 11 så får vi ngn macka, sen inget mer förren kl 8 på kvällen !!
Jag måste ta med ngt att äta annars kommer jag att må skit illa...
Tur att en av de andra tjejerna oxå är gravid, vi snackade ihop oss om maten Vi kommer bara att få mat på kvällarna, på dagarna är det bara mackor och sånt, vilket jag inte fixar, så jag får hoppas att jag kan packa med massa risifrutti och frukt.
Ska köpa en liten ryggsäck idag att ha på mig när vi ska tävla.
Vi övade igår, och jag hade alla rätt på sjukvårdsfrågorna, var bättre än sambon på att träffa rätt vid granatkastningen, och hade missat en pappgubbe på målsökningen, är så stolt
Ha en fin dag tjejer.
Här är en som älskar mat och har provat de flesta ställena i stan.
Från dyrt och gott till billigare och fortfarande gott:
La Mansion, Carl-Johan, Guskelov, Bomullsfabriken, Pappa Grappa, Sing Thai, O`Learys, Harry`s.
Det finns säkert flera men jag kommer inte på mer nu. Just nu är ju inte vi så dyra i drift när det gäller alkohol så ät gott!!
Ja, spriten får vi ta igen sen om ngt år eller så, men då blir det inte speciellt dyrt ändå i början. Jag har inte tagit ngt sen i aug, så jag lär nog klara mig på tre glas vin
Vi funderar på att käka på "pappa grappa", är lite sugen på pizzan som sägs vara kanon. Någon speciell sort som rekomenderas ?
Gomorron,jag måste få rekomendera St gorge ,det är vårt favvoställe*L*