• solrosblad

Ny fikatråd i Norrköping, gamla stängd.

Så stängdes den gamla tråden då...
    Startar den här och hoppas ni hänger på tjejer

• Svar på tråden Ny fikatråd i Norrköping, gamla stängd.
  • KisseKattmamman

Då tar du en heldag å åker till Sörsjön... Tror det går en buss dit på morgonen å en hem på eftermiddagen...... det är ännu längre bort men där har du kiosk- camping- mat å bad å massa eljusspår....

• KisseKattmamman

nej tyvärr.. men jag har alltid velat!! men nu har jag en mage ivägen... så jag får nog vänta till nästa sommar nu!

• tyla

vojne vojne!
    nu har jag förslag så det skvätter om det!
    tack ska ni ha!
    haha, förmodligen kommer väl hela helgen regna bort nu, när jag tjatat så om bad. Men sommaren är ju lång!
    Jag återkommer med rapport om vad och vart det blev!

• badprinsessan

Hej alla, tillbaks till Peking igen!

Har varit i Skåne hos min sambos syrra o hennes familj.
    on har två små flickor som trots filmjölks-kladd och blöjbajs och "bara leka en gång tiiiillll" gjort mig ännu mer sugen att få egna.

Får jobba lite extra på det nu....

På söndag börjar jag mitt sommarjobb, spännande....

Hoppas alla har det bra

• geef

Det verkar som om vädret håller i sig. Jag ska iväg ganska snart så jag vill bara veta att det verkligen är gubbens som gäller. Hittar alla dit? Jag tror inte att de tar kort så kontanter är bra att ha med sig.

badprinsessan, kommer du och fikar idag då?

• Minimalla

Geef--- är det på Saltängsgatan, den där trädgården mitt över Strömsholmen? Och var det kl 14.00?

• Yiskah

Det finns ju 3 badställen inne "i stan". Jag tycker inte det är nåt större fel på nån av dem om det är för barnens skull ; centralbadet (kostar visserligen en slant), folkparken och Himmelstalund, Himpan är fint tycker jag (nja eller läget där det ligger vid strömmen snarare).
    Hoppas ni får trevligt idag! Själv får jag hit en bebis, men det sa jag ju så då får han (bebisen) inviga min skötbädd t.ex.

• badprinsessan

Å jaha är det i dag det är fika???
    Å vilken tur jag har...
    Klart jag kommer!

• badprinsessan

På torsdag ska jag nog gå och friskis & svettis-a i vasaparken...

Någon som hänger på???

Svar på tråden Ny fikatråd i Norrköping, gamla stängd.