Fineessan: Skönt att det inte är nån påverkan på tappen. Alltid härligt med de rapporterna från dig

Ja, angående Lucina förstår jag oxå deras belastning, frågan är bara hur många fler de hjälper och på vilket sätt de hjälper när de gör så mycket samtidigt. Det jag menade var att det nog skulle vara både mer strukturerat och att de skulle hjälpa fler om de hade ex.vis tel.tid mellan 08-10 och besök därefter.... Kändes inte bra o sitta i samma rum o höra de hon pratade med den patienten om.... dessutom blev hon hela tiden avbruten av en ilksen telefonsignal...och DrB kom in o sa, lägg av luren en stund! Tror de skulle underlätta både dom o patienterna om de blev lite mer struktur....
Skitsamma.....blev bara lite irriterad i morse. Nu har jag dock pratat med Ingalill
Ja, vad tar man sig till när dom försvinner, är så glad att jag hann dit innan ev planer att stänga eller att inte ta emot fler patienter!
Magis: Förstår ditt resonemang...... MEn...det jag mest blev ledsen över när jag fick mina MF var att alla mer eller mindre tyckte att "vadå?, du har ju redan 2, vad är problemet?" NU har ju inte maken några barn så för oss är det en otrolig sorg bara därför.....sen att få ett mf även om jag hade haft 5 och ville ha 6 barn så blir man ju ledsen över en sådan kommentar....
Man är lika ledsen som en som inga barn har.... eftersom jag har erfarit både och....
Sen tror jag att vi som drabbats av de flera gånger blir väldigt känsliga för alla kosntiga kommentarer.....fan vi har vart med om för mycket helt enkelt....
Nu svamlar jag...