Inlägg från: CissiLalia |Visa alla inlägg
  • CissiLalia

min katt skriker

skönt att höra attjag inte e ensam ..jag har en nervsvag katt jag också här hemma..lite mer ingående kanske---->

jag har två två bröder och dom har jag haft i ett och ett halft år nu dom fyller två i maj:) kastrerade och dom blev ute katter april 07 efter instängdhet i trånga lägenheter:)

jag hämtade Strippan först(han den nervsvage) och han skrek och jamade högt och hjärtskärnade i två dygn till slut hämtade jag frisse(hans bror) och då blev han genast tyst men båda har varit eländiga och gått på golvet väldigt länge speciellt i första lägenheten..sen flyttade jag til lkopaprberg och där blev de bättre(hört att man ska bryta mönstret)men sen börja han jama när han va ensam eller kände sej ensam (trots jag va hemma)

n ubor vi i stor öppen lägenhet med bra läge så nu har dom blivit utekatter och allt va jättebra men nu jamar han såddär hjärtskärande tex när han vill in då släpper vi in han men då jamar han efter 2 minuter igen och vuill ut å sådär kan de hålal på.men jag har satt stopp dom ska inte få bestämam över mej..men tillslut orkar man inte höra skriken och man släpper ut han iaf..

det är jätte jobbigt med hans hjärtskärande jamanden och svansen mellan benen så fort det kommer gäster eller en stor bil åker förbi utanför på vägen och han e innte osv osv problemen blir fler och fler och han börjar bli så himmla jobbig...men när man e som mest arg och ledsen på honom kan han komma och ligga å mysa å vara världens lugnaste mysigaste katt.bara vi båda (jag och sambon) sitter ner båda två då får han lugn och ro i kroppen men när gubben min jobbar då e katten orolig å rastlös...ibland vet jag inte vad jag ska ta mej till...

någon som har de som jag eller som kan ge lite tips?

Svar på tråden min katt skriker