Hallojsan på er!
Fick VG på min andra inlämningsuppift, nu är det bara en kvar, ikväll blir det massa plugg så den tredje och sista kommer in!
Idag var vi en sväng på stan, var på Lagerhaus och köpte lite smågrejer, bland annat en hängare till dottern och mellankillen valde ett sugrör med en anka på. Sitt gamla sugrör ska han ge bort till brorsan eftersom hans pajjat
Det är såna där snurriga med figurer på, åh vilken nostalgi, såna älskade man själv! För övrigt skulle jag kunna bo på Lagerhaus om jag bara fick, jag älskar i princip allt där inne
Sen så handlade jag massor på Willys, kyckling, grönsaker, potatis, frukt, knäckebröd, fetaost, bredbar ost, bröd, konserver, broccoli, spenat, glass, blöjor + massa annat.
Nu har vi ätit tortillabröd med kebabkött och massa grönt + hemmagjord kebabsås och pås-pommes
Vi eller familjen äter kanske pommes 1-2 gånger i månaden
En sodastream köpte vi för några år sedan så den använder vi ibland när vi vill ha lite extra festligt, jag dricker bara kolsyrat vatten, ibland med citron i. Man kan även blanda med funlight.
Det bästa fyndet jag gjorde idag var en skrivbordsstol på Erikshjälpen, 25:- betalade jag för den. Min stol är i svart tyg, den på bilden är i skinn/skinnimitation? Den är superskön att sitta i.

Nu ska jag nog göra i ordning lite After Eight-glass eller något annat gott och så är det läsning som gäller.
Jag är lite sugen på att göra en muffins med kardemumma, kanel och äpple i botten eller en god morotsmuffins, hehe eller bärmuffins och sen lite glass till.