Hej igen!
Har massor att göra och allt, ja precis allt har vart upp å ner sen vi flyttade! Nu hoppas vi på en vändning och att vi får ordning på vår lägenhet, våra vänner känner inte igen oss, vi som är supersnabba på att ordna och måla och allt, ja all energi har vart som bortblåst!
Jag närmar mig -20 kg (denna omgång) och har 5-8 kg kvar. Det får ta tid, gör liksom ingenting, det viktiga är ju att hålla sig kvar här nu och att verkligen hålla fast i bra vanor och som Sara säger, MÅ BRA! För det är inte det enklaste och det finns mycket man behöver tänka på. Ta hand om sig själv, egen tid, träna och må bra i kroppen och vårda sin relation, mitt i alla stress och alla måsten så glöms det gärna bort.
Min man skruvade på husvåningssängen till killarna och jag har inte vågat mig upp i den övre slafen innan, kom att tänka på att för ett år sen och några månader så var jag 30 kg tyngre, iof. med en bebis i magen men ojojoj vad det måste ha frestat på kroppen!
Nu kan jag också våga lägga mig i överslafen, tror jag i alla fall
Ha det gott alla, ibland är man på topp och allt flyter värsta bra, sen helt plötsligt så är man på något helt annat ställe där all karaktär och motivation är borta. Men, det kommer för vill man så kan man, det finns alltid något sätt