• Evve81

saras måbra-tråd keeps going stronger

Kikar in. har ju varit här och skrivit förut men när jag blev gravid var det dåligt med det. Har ju inte kunnat motionera men nu har lillemannen kommit ut så nu ska jag ta tag i min vikt på allvar igen. Inte banta utan äta nyttigt! Man får så bra inspiration av er härinne.

• Evve81

Ja han är ju "bara" 2 veckor men jag vill ändå bättra mig för vågen visar MASSOR även om jag gått ner allt från graviditeten. Man ska ju som sagt inte banta utan jag tänkte försöka äta rätt saker istället.

Någon som vet när man kan börja ta lite raskare längre promenader efter att man fått barn. Räcker det att det känns bra eller???? Går i alla fall till och från dagis 2km totalt varje morgon nu.....

• Evve81

Clinan: Dit vill jag också fara men det blir nästa sommar när lillebror är lite större!

Magda: Det är inte sån där 3 dagars feber då???

Jag har ju sagt att jag ska bättre mig med maten men det går så himla trögt. tror jag behöver en rejäl spark i ändan! Jag vet ju att jag kan. Tycker att jag är konstant hungrig också men det är nog för att jag ammar eller vad tror ni??? Vill ju inte ställa till så mjölken sinar eller nåt heller.....

• Evve81

Man blir verkligen inspirerad av att läsa era inlägg! NI har sån sund inställning här!

SE: Du har nog rätt i att jag ätit onyttiga saker bara för att jag ammar. Har lovat mig själv att bättra mig nu. Även sambon hakar på så det är skönt. Ska ta en promenad med vagnen sedan. Fast det är ju inte det lättaste tycker jag får så himla ont överallt men det är nog för att jag är TOTALT otränad. Vi ska ha dop i maj och till dess vill m an ju gärna att det har försvunnit lite!

Har problem med mina utslag så idag ska jag maila en av min mammas arbetskompisar som ska hjälpa mig lite. Hon ska även lära mig andas riktigt för det är jag RIKTIGT dålig på! Tillhör de som har en riktigt ytlig andning!

• Evve81

SE: Man blir så peppad av dina inlägg! Jag inser ju att med min övervikt kommer jag inte vara smal till dopet men varje kilo gör ju ändå skillnad!

Någon som har tips på bra magträning? antar att det är enda sättet att få bort häng magen.

• Evve81

Little: Vi får sporra varandra!

Vi har en kanonfin vinterdag idag så jag ska ut en rejältur med vagnen! Tycker jag får ont i bäckenet så jag blir lite så där om jag ska ta det lungt eller gå ändå. men jag tror att jag är otränad så därför tänkte jag försöka att träna upp mig lite. Måste nog börja med lite magträning också!

Tycker jag får en sporre av att gå in hit och läsa om er

• Evve81

Gisses vilken fruktansvärt dålig kondis jag har! Har varit ute och gått 1 timme. Var riktigt svettig när jag kom hem. Var helt dyngslut efter alla backar Men det är ävl bara att kämpa på så kommer väl kondisen tillbaks!

• Evve81

SE: Mycket bra ord!

Hade en betydligt bättre dag igår än tidigare. Ni inspirerar mig här Visserligen blev det kvälls fika men en hårdmacka är betydligt bättre än godis

NUs ka ajg göra en intervju till mitt examensarbete. Är faktiskt lite nervös fast det värsta blir ju att höra sig själv efteråt

• Evve81

SE: WOW vad skoj! Det är du värd!

Vi har varit på shopping idag och då blir det ju lite onyttigt. Tog dock inga strips på MC-donalds fast vi åt en glass sedan så det var väl inte så nyttigt men men..... Imorrn eftermiddag hoppas jag på en långpromenad!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger