• Evve81

saras måbra-tråd keeps going stronger

6628: Bra gjort!

Hur går det med sockret för er som är med i utmaningen. Jag var så hiimla sugen igår kväll men tog faktiskt ingenting. *stolt*

• Evve81

SE: Kul med en lyckad dejt!

Jag hade ju tänkt mig en prommis idag men jag var rätt nöjd efter öppnaförskolan med barnen så jag hoppar över det. Tänkte åstadkomma lite magträning i kväll istället. Annars kommer min mage tillslut hänga till knäna....

• Evve81

se: vAD MYSIGT!!!

GLAD PÅSK!

Jag har ätit alldeles för mycket godis denna helg men men bara att ta ny friska tag!

• Evve81

Här är e n som syndat och egentligen är godis inte ens gott!!!! Man får bara ont i magen men men ör huvet dumt får kroppen lida

Nu har jag i alla fall bestämt att sluta med GODIS. Som sagt mår man bättre utan eller hur?

Idag tänkte jag gå en långprommis i det fina vädret!

• Evve81

Magda: Vi kanske får bilda klubb... Känner också att jag är nere på botten nu. Kan inte fatta hur mycket onyttigt jag ätit denna helg. Men som sagt från tisdag är det UPPRYCKNING som gäller!

Jag skulle ju ut och gå imorse och med dottern och sambon som sällskap blev det en riktigt långsampromenad...... Men det är alltid skönt att gå tillsammans dessutom ligger mitt problem mest i vad jag äter.

• Evve81

Magda: Bra jobbat!

Har ni något tips på bra träning som man kan göra inne?? Har ingen såndär masik utan med lite enkla medel??? Sonen är DUNDERFÖRKYLD så jag får se om jag kan gå något idag.....

• Evve81

Jag hänger också på er som tar NYA tag idag!

Hur ska ni göra då?

Jag ska föra mat+motions dagbok och tänkte mig för vad jag äter! Blir bättre på att äta frukt!

Tänkte ut och promenera när jag lämnat dottern på dagis men det var så halt att det bara var att glömma. jag fick vända vid dagis....  På eftermiddagen kanske de har plogat och sandat!

• Evve81

Monsa: Kanonbra! Vad härligt det måste kännas!

Man blir så inspirerad av att läsa här. Sälv tänkte jag beklaga mig lite. Verkar som att jag aldrig kommer att få komma igång med mina promenader Var med sonen på sjukhuset igår med misstänkt RS virus men det var det inte. Han är bara lite förlkyld. Kände igår att jag hade ont i halsen så igår kväll brakade det lös fullständigt. Jag frös så jag skakade men ingen feber då. Tror att jag fått halsfluss och i fredags avslutade jag en penicillinkur mot just halsfluss

Ja nu har jag beklagat mig färdigt. Finns en bra sak. Blev inget kvällsfika igår och för tillfället kan jag bara äta flytande kost. Hoppas bara mjölken inte börjar sina för att jag inte kan äta. Helammar ju sonen

• Evve81

Magda: Jag har också en stegräknare därifrån som jag inte kan begripa mig på hur den fungerar. Du kanske kan hjälpa mig... Ska ta och leta fram min!

• Evve81

Jessi: Det där med noll tolerans tror jag att jag ska haka på från måndag. Äter ändå inte godis i morrn men ändå. vi ska bakabullar och jag kan ju inte hoppa över det

Ingen motion har det blivit heller eftersom jag fortfarande är supersvullen i halsen. Jag ska på skolan nästa vecka och därför kan jag inte bli sjuk heller...

• Evve81

SE: KRYA PÅ DIG!

Har ju själv lyckats vara sjuk 2 gånger på 2 veckor Är fortfarande inte bra i halsen men var ändå bara tvungen att ut och gå nu ändå.... Vet ju att jag frågat Magda men är det någon som har en stegräknare från SILVA. Min är grå med 3 gula knappar och jag kan INTE få den att räkna steg! I Displayen står STOP längst till höger någon som har en och kanske kan berätta hur man får bort STOP för då kanske den räknar!

• Evve81

1. Vad åt du till frukost idag?
    Fil + 2skinkmackor

2. Hur många gånger tränar du i veckan?
    Ingen mer än mina promenader som än så länge är 3ggr/vecka en målet är att det ska bli varje dag

3. Vad ägnar du dig åt då?
    Promenerar

4. Vill du gå ner i vikt eller är du redan i mål?
    Jag SKA gå ner i vikt. 30 kilo helst men det ska få ta den tid det tar!

5. Ditt bästa tips mot sötsuget?
    Ett glas vatten och att verkligen bestämma sig. För då är man himla nöjd med sig själv efteråt!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger