saras måbra-tråd keeps going stronger
Nu har jag med hittat hit.. jag och min stora mage! Har förresten hängt i denna tråd sedan maj -06 tror jag.. shit vad tiden går!
Jag har fallit tillbaka lite denna vecka.. är så jävla hungrig hela tiden..känns som kroppen bara skriker efter mat och socker.. jag ska försöka uthärda och begränsa mig lite bättre samtidigt som jag känner att jag bara laddar för att ta tag i mig själv när bebisen är ute. Ja bebisen det är min ursäkt för tillfället..
SE: Så skönt när man har en bra dag med sina barn. Jag har ikväll också haft en superdag med min skrutt. Först hämtade jag sonen på dagis och han följde med så fint (han kan vara riktigt trotsig ibland), vi gick hem utan vagn, var på läkarbesök, tog bussen hem utan vagn, han åt massor med mat (har ätit lite dåligt på sistonde), vi läste böcker och stängde av TV:n och så badade vi tillsammans (gör inte det så ofta p g a att jag är gravid och otymplig) och så ville han gå lägga sig efteråt och kvällsrutinrna efter badet gick super.. och han somnade snällt! en toppenkväll helt enkelt!
Nu ska jag sova..