Inlägg från: Betty the Boop |Visa alla inlägg
  • Betty the Boop

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hänger på! Mars, wow längtar. Förhoppningsvis är jag iallafall 5 kilo lättare då. Ja det måste jag!!

• Betty the Boop
    Monsa  Hihi du är för go du!! Jag är 1.58 tror jag. Artistnamnet är jag nyfiken på

Alltså, nu har William sovit 2 hela nätter i rad. Och han somnade tidigt igår dessutom. Så jag känner mej härligt utsövd idag.

Idag ska vi riva badrum här hemma. Imorgon ska det börjas renoveras o byggas ut. Shit måste välja kakel!! Vet inte vad jag vill ha. Så det måste vi åka o titta på idag.

Sen så ska jag gå på promenad idag med och lyssna färdigt slutet på boken. Har längtat hela veckan.
  • Betty the Boop

Igår blev det en promenad, tror det var 40 minuter.
    Sen igår kvälls å åkte vi en runda med bilen så barnen skulle somna.3 åringen var helg galen här hemma!! Sambon tog
    mat på MAX, och jag? Tjoho jag tog inget. Känns ju grymt bra nu.
    Strax är det frukost. kramis

• Betty the Boop

Nej, jag har inte smuttat i barskåpet! Jösses va jag stavar fel..

• Betty the Boop

Grattis Monsa, jättebra jobbat!

Magda  - va duktig du är på CT:n  jag har max kört 20 minuter på min ännu. Go GIRL!!

Vet ni vad jag har ätit idag?? Jo....Smörgåstårta.....och........Chokladmousse tårta!!!

Nattis har blivit storasyster
  • Betty the Boop

Magda  - va duktig du är på CT:n  jag har max kört 20 minuter på min ännu. Go GIRL!!

Vet ni vad jag har ätit idag?? Jo....Smörgåstårta.....och........Chokladmousse tårta!!!

• Betty the Boop

• Betty the Boop

• Betty the Boop

Innan idag så tänkte jag att, nä det är ju ingen som svarar på mina inlägg. Så nu KAN ni väll inte missa mej va??

• Betty the Boop

Hehe, ja jag har en Laptop och ibland vet jag inte vilka knappar jag kommer åt. Antingen blir det så här som nu, att flera inlägg kommer. Eller så har jag skrivit nåt och så råkar jag komma mot en knapp så allt kommer bort. GRRRR

Ja, jag känner mej som en Betty , hon har alltid funnits med mej den där lilla figuren så det passar mej perfekt. Min midja är väl inte lika smal, men det kommer jag LOVAR!!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger