Inlägg från: Betty the Boop |Visa alla inlägg
  • Betty the Boop

saras måbra-tråd keeps going stronger

Min lille är ju också 6 månader nu, och håller med åvanstående talare! Njuuuut. Kram

• Betty the Boop

Tindra   2 timmars promenad!! ojoj , vart går du då? Har du en slinga?  Här om kring mej är så tråkiga vägar tycker jag. Man tröttnar ju lätt. Gillar mest att gå runt sjön som ligger inne i stan.

• Betty the Boop

En kompis till mej har tatuerat fjärilar på vristen , jättesnyggt!!

• Betty the Boop

Idag är jag sugen på massor, inte kakor  o godis eller så utan på massa annat. Hm... måste nog äta kvällsmat nu o hoppas på att suget försvinner nu. Har nog överstigit mina kalorier idag redan.

• Betty the Boop

haha mina barn undrar nog ifall jag har blivit galen. Jag går och går och går här inne i hustet. Jag har givit mej 17 på att komma upp i 10.000 steg med stegräknaren. Så nu har jag gjort 5000, så ....det blir ett himlans massa gående här inne ikväll. 

• Betty the Boop

Idag är det 1 år sen lilla Tobias  8 år blev mördad här i centrum. Usch  jag känner av den stämningen  i dag. Minns att vi hade delat ut mat till våran pensionärer o var påväg tillbaka till hemtjänstlokalen när vi såg massor med folk på trottoaren , bilar som stog stilla mitt i gatan och en liten liten kropp som låg på marken. Fy tårarna rinner.  Trodde det var en bilolycka , kunda aldrig tro  att nåt så hemskt kunde hända här. Tänker på familjen idag.
    Är så tacksam för mina barn o min familj. Älskar dom så. Lider med familjen som har blivit av med en son på ett så fruktansvärt sett. Knivhuggen till döds. Detta har påverkar mej nåt så oerhört.

• Betty the Boop

Här är det snö o slask idag. Vill ute o promenera men vädret är ju inte till min fördel precis. Måste hitta några bra skor så jag inte blir blöt. Måste investera i "alla väder kläder" så jag inte behöver stanna inne bara för att vädret är kasst.

• Betty the Boop

okej, tyvärr så är ju inte "topp tio" här i tråden, får varken svar eller respons särskilt ofta. Så jag säger hej då. Förstår att inte alla kan få sin tid. No hard feelings. Kram

• Betty the Boop

Hello Girls!
    Är inne o läser här iblans, även om jag inte skriver aktivt här längre.
    Men jag har kommit på god fot med mitt liv nu, har gått ner 4,2 kilo den senaste tiden. Så nu kommer jag i mina kläder igen efter graviditeten. Härligt.
    Kul att se att ni alla kämpar på, ni är jätteduktiga. Kramis

• Betty the Boop

Tack Clinan

Tack JJ och grattis till bebisen

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger