saras måbra-tråd keeps going stronger
fått tid på vc kl 11.
fått tid på vc kl 11.
kaksmulan: fast jag tror inte det är magsjuka... ingen vanlig magsjuka iaf. yrseln är ju värst
nu har jag varit på vc. det är troligtvis kristallerna i örat som hoppar runt och stör balansnerven, därför jag blir yr. läkaren va ganska säker på de eftersom det börjar snurra när jag har huvudet i ett visst läge men det går över om jag vänder åt andra hållet. "Bara" å vänta nu å hoppas det går över. Mår bara lite illa nu men är yr hela tiden.
ONT i huvudet! Känns att jag inte sovit mkt i natt. Fortfarande yr och vimsig. Alex har precis somnat så jag ska lägga mig på sängen nu. har 1000 sker jag vill göra men det får vänta!
JAG VILL TRÄNA!!! Hatar att va sjuk! Nu har jag fått ont i vä öra :också -( Hoppas det inte är nån öroninfektion på gång bara. blä blä blä! inte nån höjdarmiddag direkt heller, var så trött å less så maken fick laga mat, vilket resulterade i makaroner och köttbullar. Men i kväll blir det fruktsallad! Också de makens förslag
Tina: wow! du är så duktig!!! Kämpa på!
Tina: jag mår mkt bättre idag! Tryckande huvudvärk och lite yr till och från, men det är lindrigt mot för igår! Är maken hemma idag också?
SE: vet att jag frågat förut, men har du kollat att du stavat mitt nick rätt? tar mig fortf inte in på din sida...
Tina: japp, gubben jobbar. Han va ganska nöjd å va hemma igår, han hade sån träninsvärk, va ute å körde skoter hela dan i söndags, haha, otränad!
Kaya: har du kört skoter? Man anväder ju hela kroppen verkligen! Kanske inte om man bara är ute efter en plan välpackad led. Men kör man lite "offpist" i backig terräng, så får man jobba med hela kroppen, en skoter väger ju endel också är man dessutom otränad i dom musklerna så känns det rejält efteråt. Låren och ryggen/axlarna brukar kännas mest.
Jessi: ja tiden räcker inte alltid till! Jag är hemma och mammaledig hela dagarna, men inte tycker jag att jag hinner nått ändå! Å ser på tv gör jag knappt heller.