Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej tysta tråden.
    Känns som om alla använder tråden som egen rapportering av dagens motion + mat...Helt OK tycker jag, jag försöker svara på personers frågor som jag ev har svar på, jag försöker även vara medmänniska nog och lixom "prata" här inne då jag hinner.

Tänker inte använda som ursäkt att mannen dog inatt på jobbet och att jag tagit farväl idag på jopbbet, sett begravningsbyrån svepa honom osv, utan jag ser som en styrka att ens llkogga in på FL och skriva!

Allafall motionerat till jobbet imorse, sedan direkt efter jobbet fick jag 40 min egen promenad, behövde det efter dagen instängd med en människa som ligger död i lägenheten och allt detta innebar . Sedan hämtat B, haft mysig tid, nu ska vi måla ihop, stor städat hans rum har jag med hunnit då han vilade!

ha en skön kväll

• SvenskEngelsk

Duktig du är Emma!

Tindra och Missi och Clinan
    Tack, Jadå, känns fint att fått vara med dessa "jobbiga" 10 dagar. Även jag får frid nu på nåt sätt

haft en BRA fredag em/kväll, chillat med Bailey, städat, badat, läst och bara varit!
    Imorgon är det gym igen

Och tindra: Tänk på att gå ut lagom, då tröttnar man mindre lätt och hamnar svårare i svackor ( säger INTE att man inte får ha svackor för det SKA man ha, dock mindre svackor är lättare att ta sig UR ), ta inte ut dig för hårt, du har kämpat riktigt bra, LÅNGA rundor osv. Kör på kortare pass ett tag, så att saker blir ROLIGT igen, och att du Orkar

Kramis

• SvenskEngelsk

Kul med klippning Tina

jag e vaken med...To early.....
    Men nu ska vi klä på oss, Bailey ska leka med kompis och jag ska träna, sen blir det VILA innan natt jobb igen!

Mars måste bli en lugnare jobbmånad, jobbat 174 tim i feb när månaden är slut.

Huvudvärk nu, ushannamejja, men gymmet ska jag till, och längtar dit!.....Nu är det 11 dagar kvar till mannen kommer....*Längtar* + all ledighet då jag tagit!

( Dock jobbar jag SJU dagar i rad över påsken, tog långfredagen extra som var enda lediga dagen, pga extra pengar )

• SvenskEngelsk

Hello
    Gym avklarat , 4.1km löpning ( SÖG idag ) + styrka, bic+tri+mage + nedre rygg + övre rygg..Skönt
    Ev en liten promenad sen
    Jobb inatt
    ha en bra helg

• SvenskEngelsk

Missis
    U go girl
    Wow
    NJUT av ditt vita goda vin!!!

• SvenskEngelsk

Hej Annelie!
    Ja, jag tycker jobbet är OK......Jobbar iof lite hög % om man jämför med alla andra där med småbarn osv, men dem har ju en man hemma som betalar hälften av alla utgifter, det har inte jag, och jag vet ju att sonen har det jättebra tidne hos sin pappa då jag jobbar!
    Snart ledigheter.....

jag har planerat in alla gymbesök i veckor frammåt, så underbart!

Ha en bra kväll återigen, eftersom jag inte följer melodifestivaler osv så ska jag nu göra mig iordning för jobbet

KRAMAR i mängder

• SvenskEngelsk

Hej tjejer
    Jobbade ju natten, bakade massa olika saker....
    Gick till och från jobbet, sen imorse direkt då ja kom hem o lämna väskan gick jag ut i regnet, så 5 km imorse innan jag sov 3 ½ timme, sen ville syrran till IKEA så då åkte vi dit 6 mil bort!

NU slapppppppp tid
    Gym imon igen!
    Det är ju bara så bäst!

• SvenskEngelsk

Missi: WOW!!!!
    Vad jag är impad..slöa jag har ju inte fått tummen ur röäven ÄN att köra BP, fast gymmet har rykte att ha bästa passen..men men..jag kör på med löpningen + styrkan i gymmet

Blev ytterligare en runda, ikväll i stormen, Bailey i lilla sulkyn med Ida med oss...
    6.91km till idag, så 12 km promenad

GODNATT!

• SvenskEngelsk

Welcome Monkey....mmen med rejäl headache
    var på gymmet vid lunch, sprang mina 4.1km, + tränade styrkan...

Efter det var det Hälsorepresentaternas möte..så där satt jag, så peppad att införa allt detta på min enhet!!! yay!

Gått 8 km idag med..slut nu...ska städa innan extra moffa kommer hem med Bailey!.....Pratade precis med B, han ville stanna där..så ja passar på att STÄDA rejält! Busy schema nu framtill jag åker

Little: Ja, det ÄR krävande jobb, men nog det arbete som GER mest tillbaka!!!

Ang vägning, jag väger mig typ aldrig längre, sååå underbart att vara ifrån den hemska panikkänslan man dåf ick av att väga sig stup i kvarten! Nu är de bara roligt att se hur mkt man går UPP av styrketräningen..haha!

Sköt om er mina hjärtan!!!

STÄDDAGS!

• SvenskEngelsk

6628; Herregud, Duktigt!!! Du kämpar på!!
    Annlie: Jag va på IKEA igår, PANK och hittade ju dröm sideboardet på FYND....nedsatt 2000kr miiinst, men gick inte in i syrrans mini polo...:( SÅÅÅÅÅÅÅÅ arg..men kul attt kika där...
    Duktigt med CT ikväll,
    Magda; BRAVo att du med kämpar med gym nu!....

Kram till er alla

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger