Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Magda;
    En peppning ÄR att ÄVEN att vågen står stilla
    SKICKA kort till kakis ändå, Mkt bättre med regelbundna rutiner och att stå fast vid saker, då blir det lättare att kämpa mer då det går dåligt!

Kakis; Herregud, JAG är tacksam för att DU finns hos mig! SÅ långt borta men OJ så nära ändå!

Clinan; Kör på!

Prommis Lycka till inför dopet, då vill man ju vara fin! ( jag vägde mkt på Baileys dop, HATAR dopbilderna )

Men till er alla! KÖR INTE FÖR HÅRT!!!!!! Snälla, tänk på vad jag skrev, HÄLSA är INTE BARA minska i vikt, utan även att KLARA av att ta smällar då det går sämre med att inte gå ned sig totalt utan istället då se nedgångar som erfarenheter! Du är verkligen kompetent om du kan behålla styrkan även då det går dåligt!

Allafall hemkommen från 6 km prommis t/r stan, till gymmet, där tränade jag efter 3 dagars GYMvila, sen sprang jag 4.1km relativt snabbt i sista halvan!

Ställde mig iaf på vågen där idag, var ju läängesen nu...
    visar -2,3kg ( tror jag det var )....

Och som jag en gång skrev i min pres, man kan inte vara soffpotäter och äta onyttig mat OM man vill uppnå resultat!
    Och ingen ska jämför sig med mig el någon annan, jämför bara med er själva! Jag tränar på HÖG nivå och det är MIN träning....

KÄMPA PÅ!!!

• SvenskEngelsk

Kaya
    We love you!

U bring somuch energy weather you low or whatever ....U are great, and U inspire loads of people!

LOVE YOU!

take care and get well, mentally!

Snart kommer du kräkas av tanken på semla och du kommer vara på gymmet....STAMMIS igen!

Puss o kram

• SvenskEngelsk

Annelie: MÅSTEN ska INTE finnas för att må bra........Ush...ryser av ordet fast ja säkert också skriver de ibland!
    Snälla ni alla i tråden
    Jag ska nu skriva lite så ni kanske får ett HUM om vet jag egentligen är
    SÅ ICKE KAXIG man kan vara, jag har en SJÄLVKÄNSLA, men självförtroendet e inte alltid på topp, jag lever OFTA kvar i mitt 120kg tänk, med utseende och livsstil! TRO MIG!
    Jag är som NI VET, VANLIG kvinna, som FAN har kämpat bort nu *stolt* 52 kgs övervikt, jag vill INTE ha medlidande, sympati eller empati, inte därför jag skriver detta!
    Men , SNÄLLA, OM NI NÅNSIN SKA MÅBRA LÄNGE, inte bara då ni går ner 1 kg på vågen, så måste ni finna en inre BALANS, testa nåt lugn, pilates/yoga eller whatever, få LUGN i stammen, barken i hjärnan går oftast på HÖGVARV, många kan tro att JAG, Sara är en sådan person, som tänker på pengar, arbete, ha bäst kläder, vara snygg, skämmabort mig själv
    MEN, ush, blir lite arg, så är inte läget
    jag PRIORITERAR detta i livet nu! jag anser mig själv ha en mkt god balans mellan stam / bark, för i stammen har man LUGN, så som yoga, se film, läsa bok, se vännerna, laga mat med sonen, men i barken är det jobb, data, stress, med löpning, saker som går snabbt lixom!
    Jag mår bra, och tydligen mår min son jättebra han med, vi älskar varandra, pussas typ 1 mijon ggr / dag, han säger I love u mummy så fort vi ens öppnar en konversation, vi NJUTER fast jag lever ett upptaget liv, han är A och O, glöm inte det!

Jag ser till att få massage, jag SER TILL att jag och Bailey lagar maten ihop, jag ser till att vi spelar fotboll, jag ser till att ha medicin hemma om han e sjuk, jag ser till så att bailey får hemlagad mat, jag ser till så att vi är lyckliga tillsammans, det är HAN OCH JAG!

Hälsa måste man försöka ha, god hälsa...för att jag hade gått ner över 2 kg nu utan att ens försöka, ( eller jo, jag tränar ju hårt och äter bra, men MKT och endel gottit ), så är jag ändå stabil och KAN hantera om de skulle visat +!

Snälla, sköt om er
    gå inte ut för hårt
    detta e ju inte bara fram till sommaren, detta är MÅBRA! Nu och SEN!

• SvenskEngelsk

Emmamaria
    POSITIVT nu....Klart magen iaf kan bli bättre
    och till er som sa
    det går inte att punktförbränna

Det går iaf att punktträna
    mina otäcka överarmar börjar likna normala, och buken e inte en STOR ica kasse nu utan en sån där man lägger frusen mat i ni vet, och insida lår e ju hemska, men ska söka remiss, ingen av er kan se hur dem ser ut, helt SKRYKLIGA insidan, men tränar nu och ser om de hjälper även där!!!

• SvenskEngelsk

Hej ÄLSKADE MÅBRA folk!
    vet ni vad, nu kom några tårar, för ni läste det inlägget och lixom hajjar.....
    Emmamaria: Jag tror VISST det går att punktTRÄNa allafall, GYMMET hjälpt mig mkt!

Jag UNNAR mig en ny tidning, att se American Idol, BADA med ljus då Bailey somnat, Gå till jobbet är unnande för mig..ÄLSKAR det och gör det dagligen dit och hem!, Sen är ju IMOGON ett unnande, MANNEN KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!  Sen kör vi i nya bilen till STLM, är där till måndag barnfritt i pappas lya, sen hem och har LEDIGt en vecka, SEN

Har mitt livs dröm gått i uppfyllese idag!
    Modelluppdrag nästa fredag, både jag och Bailey! Vi var på casting och dem ringde idag, 628 pers på Casting och JAG, JAAAAAAAAAAAAG hade finaste ögonen av alla och HELA min personlighet! Fatta hur jag grät av lycka i telefonen, EFTER ALLLLL SKIT!

Så,, nu e jag på moln!!!!

Motion idag blev bara 3 km prommmis, tvätta nu kl 21-00, sen förbereda mer innan resan + hans hemkommande imon, bakat skitlyxig kaka m smält choklad+ glasyr , + EGEN gräddglass från botten UTAN maskin!!!!

Hoppas verkligen ni mår bra
    och KAYA
    Dina mål är PRECIS lika som MINA!!!

Puss!
    GYM imon...

• SvenskEngelsk

Heeej
    va på växjös ÅRLIGA casting för Makeupstore/mstudio/carpediem salong, dessa samarbetar alltid i stan för modelluppdrag i TV, tidningar osv...

Så DEM hade casting....YAY!!!!

Tvättar nu

PUSS o tack för alllt!

• SvenskEngelsk

Hihi
    Nöjesnytt!!! Heter den!

kaya: THANK u!!!
    i will just ENJOY!
    Snart klar med allt
    haha!

Godnatt

Och imon på gymmet
    satan va ja ska köra!

Sen hem o laga 3 rätters...YUm, Pangasius dubbelpanerad, rom&dillsås, + kokt SVENSK potatis, efterätt är en kladdig kaka med smält choklad mm + GLASYR m grädde + choklad, sen GLASSEN blev ju OTCÄKT god,smakade nu..Burr!
    Tur det inte blev mkt!!!..YUM!

Får tänka nu på vad ja stoppar i mig till plåtningen, vill INTE ha massa finnar, och jag får ju det av bara lukten av choklad!!!

HA DE RIKTIGT bra!!!

• SvenskEngelsk

Hej
    snabbt inlägg
    VÄL hemma efter GALEN lördag kväll på ALicia, HERREGUUUUUUD..
    Men allafall ställd eja klocka lördas morse o sprang ute till drottningholm och tebax till lägenheten, 5km!
    SÅÅÅ skön start den dagen, ska ut o springa ikväll med!!!!

Hoppa sni alla mår BRA!

• SvenskEngelsk

Hej girls
    Details kommer...
    hihi!

Orkar INTE med mannen, Inte alls så bra som de verkade..FYYY, men snäll och så, MEN INGET mer än vän, max..haha!
    BLÄ
    ska ut o springa nu

Får panik inne...

KRAM till er alla

KAYA.. KRYA på dey

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger