saras måbra-tråd keeps going stronger
Magda;
En peppning ÄR att ÄVEN att vågen står stilla
SKICKA kort till kakis ändå, Mkt bättre med regelbundna rutiner och att stå fast vid saker, då blir det lättare att kämpa mer då det går dåligt!
Kakis; Herregud, JAG är tacksam för att DU finns hos mig! SÅ långt borta men OJ så nära ändå!
Clinan; Kör på!
Prommis Lycka till inför dopet, då vill man ju vara fin! ( jag vägde mkt på Baileys dop, HATAR dopbilderna )
Men till er alla! KÖR INTE FÖR HÅRT!!!!!! Snälla, tänk på vad jag skrev, HÄLSA är INTE BARA minska i vikt, utan även att KLARA av att ta smällar då det går sämre med att inte gå ned sig totalt utan istället då se nedgångar som erfarenheter! Du är verkligen kompetent om du kan behålla styrkan även då det går dåligt!
Allafall hemkommen från 6 km prommis t/r stan, till gymmet, där tränade jag efter 3 dagars GYMvila, sen sprang jag 4.1km relativt snabbt i sista halvan!
Ställde mig iaf på vågen där idag, var ju läängesen nu...
visar -2,3kg ( tror jag det var )....
Och som jag en gång skrev i min pres, man kan inte vara soffpotäter och äta onyttig mat OM man vill uppnå resultat!
Och ingen ska jämför sig med mig el någon annan, jämför bara med er själva! Jag tränar på HÖG nivå och det är MIN träning....
KÄMPA PÅ!!!