Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

saras måbra-tråd keeps going stronger

Frisk!!! ... ser jag mig som!

Evenstar: we´re on the road again!!! Har oxå tränat i dag och det gick bra...om inte anant så fick det i gång magen min
    Simma 45 min och sen blev det 60 min styrka(tiden bara flög i ´väg)
    Blev så taggad av se/höra de två SATS PT som körde med varsinn tjej i dag...
    Tänkte att om jag blir gravid igen ska jag under de 9 månaderna spara lite varje månad
    till PT-timmar ... som jag tar efter! Så här med facit i hand så ..visst jag gick ner i vikt helt ok... osv osv...Men behövde nog haft hjälp med tex bäckenbottenträning och benstyrka...och jag vet def. att efter ytterligare en kommer skruttet tillbaka...

• Missisola

SE: ..ser fram emot att få se nya frillan!!!!

6628: Aj då!!! *stor kram gumman* Hoppas du är ok nu!

..är sjukt besatt av PhillaLight m tomatskivor på brödet......

• Missisola

Magda: Härligt att bli av med det!!!! Kommer i håg hur sne jag var och hur det försvann över en natt efter besöket hos kiropraktorn!!!

Har simmat nu på fm..ff galet mycket folk....

Julmaten är borta nu def.

Märker att prommisarna till och från jobbet gör väldigt mycket!!!!
    (gick ju inte lika mycket under julledigheten)
    Så vardagsmotionen ska man inte underskatta!

• Missisola

*hastar in på väg till sängen*

har jobbat 13 timmar i dag...är sjukt trött...mycket jobb nu...ingen träning i dag...
    Men däremot stavning till och från jobbet....
    Jogg.se var ju suveränt kul ju Annelie....Så jag har i alla fall gått 6 km tur och retur i dag

Och vi har mätt upp sambons löprunda....Coolt!!!!

• Missisola

Its saturday!!!!!!!
    Men är redan uppe och skuttar...eum....
    Närå , jag jobbar i dag på extrajobbet - börjar 6.20-14.40
    Sen ska jag i väg och köra styrka! Har inte kört styrka sen i söndags eftersom det varit så mycket med jobbet denna vecka(igen!!)

I morgon har jag bokat upp mig på ett Pump-pass ....min favvo-instruktör kör!!! Har inte kört Pump på 4 år tror jag...ska bli spännande.
    Ska simma på fm och lämna blodprover på SöS oxå... special för mig... blodprovet måste tas just i morgon...

SE: tvättstugan till 02??? WOW!!! får man det??

*ska läsa i kapp*

• Missisola

Bidde 60 min styrka..Härligt...och har köpt hem lördagsgotte....
    Kan säga att godis sätter fart på min mage...eum...

Ska laga fk-spagge m bonjour (15%) ocl lätt crem fr grönsaker och en MASSA vitlök

Sambon är ute och springer....insp av sin kära sambo *hehe*
    Fast styrketräna hatar han....

• Missisola

6628: Om du nu har ett kort och kanske behöver ett uppehåll tills du är på banan igen...
    Kanske synd att säga upp det...bara frysa det...vilande.

• Missisola

I dag ligger nerverna utanpå kroppen....är på b*jshumör....

Ska snart dra i väg och tröstshoppa och gå på Pumpen...ska bli spännande...såg nu att det är folk som ligger på väntelista...hm...populärt pass....Tur att jag bokade i måndags

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger