Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

saras måbra-tråd keeps going stronger

Varit och simmat...
    Det har varit en BRA träningsvecka!!!! och trots små moln på himlen och pillerknaprande känner jag mig helt OK!!!!! 

Var ju på konferens hela dagen med god mat och sånt...och ja det är man typ en gång om året så MUMS!!!! 

Skulle vilja köra mer BodyPump... tydligen låter inte resultaten vänta på sig.... får se om jag kan hitta nått pass..
    Såg intervju m My på SATS i nya fitness och blev ännu mer sugen
    Hade My som instruktör när jag gick på SATS baby efter Ebba kommit....

SE: Undrar om det inte är Friskis då ....det ligger ett stort vid Hornstull!!! Fanns ju ett
    anrikt gym där oxå, men det brann fär ett tag sen.
    Om du ska hänga vid Hormstull kan jag rek. Igloo...ett jättenice ljuscafé
    Såg på din pres att du ska hänga här uppe en del...
    Kanske en dejt men några Må bra 08s..*

• Missisola

SE: Nu när du säger det så minns jag....att vi disk det... Hjärnan har varit överhettad hela januari så minnet har varit.....ja...dåligt..Förvånad
    Men du lär komma upp fler gånger i år tror jag

Evenstar: Även om jag inte tillämpar GI osv...din blogg är ju så VACKER...dvs så fina foton... Det ser så fräscht ut allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*måste piffa till min trista blogg*

• Missisola

Evenstar: aha..du plockar lite .... Låter sundast...
    Här blir det hemgjord(vanlig) pizza i kväll..min föräldrar kommer snart och man får dekorera sin egen del
    Jag är nog aldrig spec. nyttig på helgerna....känner att jag kör 5 bra dar...så 2 mindre bra dar gör ingen skillnad på formen faktiskt med tanke på att jag oxå tränar "heltid"...

• Missisola

Morrn!

Fick sova till 7.30...jippi!!!

SE: Kollade dina träningsbilder....vi har flera gemensamma övningar i gymmet bejbi!
    Och nu när jag ser dem längtar jag till gymmet!!!
    Tur att jag ska dit om två timmar   !!!
    Ska köra en 60 minuters genomkörare...!!!

• Missisola

Här har årets Semla oxå intagits. Bullen bakad av moi och själva semlan fixk kollegan fixa till...
    Kidsen saliga =) Vi är mycket för traditioner - så vi har ätit Temlor och pratat historia/folliv från förr!

60 min styrketräning...
    Måste säga att det som känns mest just nu är crunches på boll...Måste köpa mig en egen...börjar bli smått beroende...
    Som Evenstar skrev...man kan automatiskt inte lyfta svanken...den ligger likosm ner borrad i bollen.
    Kanon!

Vill oxå Body Pumpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Missisola

Inge bra matvecka alls...helt knas..Kommer igen efter helgen...
    Ok träningsvecka som slutade i smärre katastrof i morse...
    Skulle simma sista längden inna duschen....delade en bana med en dam - vi hade kolla på varann - dvs kolliderade inte.
    Så rätt som det är bara smäller det till i skallen...
    Trodde jag skulle drunkna..tuppa av...
    En gubbe har då helt plötsligt hoppat över till min bana och ja..jag vet inte vad han sysslade med som tydligen inte såg mig??? Han simma bröst sim och simma rakt in i mig...skalla mig rejält...
    Han var skärrad och alla andra stammisar...
    Har mått dåligt hela dagen..mått illa och haft skit ont i huvet....
    USCH!!!!!!!!!!!

• Missisola

Mår bättre men har ondare i huvet... Sommade 40 minuter i dag...bäst att ta det piano...
    I dag blir det ingen bra karaktär alls när det gäller mat och dyl.
    Barnfria - shopping i Skärholmen med kebabtallrik och vi ska äta toast i kväll och så chips-

Är det Mellon så är det !!!! Hejja Hejja...ja...har inte hört nått av bidragen så¨...inget fusk.

Jo´f´resten kpte mig en gymboll i dag på stadium en casall 80 cm....fick ju 400 av sambon i julklapp på stadium...
    Ville kpa en spec. träningslinne, men de hade inte den färgen jag ville ha...ska kolla i farsta i morgon.
    Känner att mina kläder jag tränar i brja bli lite utslitna...men I love them!!!
    Skulle behöva nya aerobicspjuck oxå!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger