Inlägg från: Betty the Boop |Visa alla inlägg
  • Betty the Boop

saras måbra-tråd keeps going stronger

SE  kul med resa!! Vi ska ju också åka i maj. Du ligger ju en lång väg före mej i beach trimmad kropp, jag får vara glad om jag kommer se någrolunda ok ut.

Magda - Vi köpte våran i somras,det är en orbitrek från tv shop. Det finns inga program på den, utan man kan bara ändra motståndet. Det senaste har jag valt att gå ut o promenera istället, för min 3åring har hela tiden stört mej när jag tränat. Hon ska vara med överallt
    Men ska helt klart utöka tiden, det är ju jättebra konditionsträning.

• Betty the Boop

Stackars er som är sjuka, eller har sjuka barn. Det är ju inte kul. Min 3 åring börjar bli lite snörvlig, får se vart det slutar nånstans. Hon har inte varit sjuk på jättelänge.
    Imorgons ska jag gå på power yoga första gången. Det håller på 1,5 timma !!! Ojoj hoppas jag orkar!
    Nu ska jag laga middag.

kramis

• Betty the Boop

Grattis Magda!! Bra jobbat!!

• Betty the Boop

Snygg sida det har blivit!!

Idag har jag kört PowerYoga för första gången, det var både härligt o jobbigt.
    Men det är absolut nåt jag kommer fortsätta med!

• Betty the Boop

6628  - ojoj va jobbigt. Hoppas det löser sig. Försäkringskassan måste ju ställa upp för dej annars är dom ju knasiga!! Fast de är ju inte kända för att vara smidiga direkt.

Kram!

• Betty the Boop

Håller på att laga middag, det blir klyftpotatis i ugn med tsatsiki och vegetarisk filè!Mums!
    Ingen motion idag, borde ta en promenad ikväll men jag har för ont i fötterna. Det är nåt fel på dom , måste vila dom så att jag kan gå imorgon förmiddag med min kompis.

Härligt att du mår bättre Evenstar!!

• Betty the Boop

Det här med pålägg , jag kör också med skinka. Jag vet att jag undviker så mycket annat som är ohälsosamt så skinkan får stanna. Sen älskar jag mosad avokado på mackan med en skinkskiva över. Jättegott.

På tal om pålägg, Anna skipper gjorde nåt som jag testade för längesen som var jättegott. Man mixade fetaost, vitlök, basilika o kanske nåt mer. Det blev himla gott.

Kul med ny frisyr SE, oj det var längesen för mej. Skulle gärna vilja klippa mej kort för mitt långa hår har jag alltid i tofs. Men jag vet inte...kanske när jag gått ner mina 10 kilo.

• Betty the Boop
    annika81  Känner igen mej , jag är med jättesugen. Men jag har lovat mej själv att vara petig med maten ändå till lördag , för då ska jag unna mej en semla, om jag fortfarande är sugen då.Räcka ut tungan
  • Betty the Boop

Vilken underbar start på dagen jag har haft idag!
    Först lämnade jag tjejen på dagis, lilleman var hemma med mormor.
    Sen åkte jag till min kompis som jag har haft jättedåligt kontakt med efter
    jag fick barn. Vi har varit bästisar hela livet.
    Vi gick ut på promenad , uppför jättebranta backar, typ 90% lutning och sen ner igen.
    Wow vilken utsikt över Vättern det var uppför backarna.
    Sen gick hem till henne och fikade med kaffe, smörgåsar och nypressad apelsin jos.
    Underbart! Träning o egentid i ett. Skrattande

• Betty the Boop

Monsa  Vilken BABE du är! Du ser glad o frisk ut. Jo precis, det var backarna i Huskvarna. Vet du var IKHP ligger?? Det är skidbackar där o motionsslingor i skogen. Jättebrant. Hoppas min stora bakdel brändes bort lite HA HA.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger