Inlägg från: Betty the Boop |Visa alla inlägg
  • Betty the Boop

saras måbra-tråd keeps going stronger

emmamarie box är ju kul, det är min favorit träning. Tyvärr har jagingen träningskompis för tillfället. Vill inte gå och boxas själv. Hoppas att jag kan börja igen nån gång.

• Betty the Boop

Grattis Annika! Va underbart! Får jag fråga hur mycket du har gått ner?

• Betty the Boop

Imorse vägde jag mej, och jag fick entt glädje tjut. Oj vilken skillnad TILLS jag bestämde mej att väga mej på trägolvet istället för på heltäckningsmattan och OJ inte lika bra längre , fast det var ändå minus. AJAJ inte väga sej på mjukt underlag.
    Ja så kan det gå!!

• Betty the Boop

Bra där Pussgurka, precis nu när du har motionerat så mycket så har du säkert inte lagt på dej nåt.

Från och med idag är det slut med kakor, choklad o liknande. Inget sådant alls förren vi ska ut på restaurang i februari. Jag märker att om jag tar en liten kaka, som jag ändå har råd med när jag räknar kaloreir, så ökar ju suget! Har tagit något sött varje dag nu ett tag och det funkar inte för mej märker jag. Så nu är det stopp!

Och SE  det blev många kilometer! Din karaktär skulle man ha!

Härligt att du unnar dig lite vin, det måste man ibland. Hoppas huvudet känns bra idag

Planen idag är att åka och bestämma vad vi ska ha för inredning i vårat badrum som hållet på att renoveras. Hade tänkt att gå runt Rocksjön med barnen  som är 5 km, men får se hur vindarna är. Annars får jag motionera själv senare.

Ha det gott!

• Betty the Boop

Hej tjejer!
    Idag är det fullt ös här.
    Först ska vi köpa nytt badkar, sen övningsköra med mannen, middag hos pappa o mamma, hem igen så min sambo kan läsa körkortsteori, 18.00 träning för mej.
    Ojoj en fullspäckad dag!! Fundersam

• Betty the Boop

clinan  80 minuter wów  bra jobbat! Vilken jättepromenad.

• Betty the Boop
    Hejsan

Kom inte in här i går kväll , vet inte vad det var.
    Men iallafall så var jag på Aerobic. Det var jättelängesen
    jag var på det, jätteroligt var det. Men tyvärr bråkade
    mina fötter med mej igen så jag kunde inte njuta av
    passet.

Idag har jag och en kompis gått 4 km promenad, 2 km superbacke och sen tillbaka igen.
    Fick njuta av kaffe o macka hemma hos henne efteråt.

Nu ska jag strax iväg och storhandla på coop, det ekar i kylskåpet. Längtar efter
    nyttig och god mat.
  • Betty the Boop

Monsa  Mjölkafållan gick jag förbi idag, när vi var ute o promenerade , det är ju jättefint   där på sommaren. Mysigt att gifta sig ute! Det skulle jag med vilja göra, tänk om sambon kunde fråga NÅN GÅNG!! (haha)

• Betty the Boop

Välkommen Alyssa , detta är en perfekt tråd att få både tips o pepp, samtidigt som man kan skriva om både motgångar o när det går bra!

• Betty the Boop
    Magda  Jösses du måste ju vara proffs på ct;n nu , du har nog kört mera på din nya än vad jag har gjort på min som är köpt i somras   GO GIRL!! Just nu står min bakom plast i sovrummet haha!! Vi håller på att bygga om .
Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger