• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

go morron! Börjat dagen BRA med en kopp te och några smörgåsar, mitt goda bröd som jag bakade igår! Ska stöka lite här hemma nu, leka med Alex å så, sen ska vi åka till stan. Göra lite ärenden...sånt tråkigt, apoteket bl a... sen ska vi träffa några vänner på ett café och fika/äta lunch ihop. Dom har supergod salladsbuffé där så det blir min lunch! Brukar försöka bestämma innan jag kommer dit vad jag ska ha, minimal risk då att jag väljer nått som jag ångrar efteråt!

SE: BRA ord! Känner så jag också, viktigast är att MÅ BRA!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

hej hopp. haft en mysig dag idag, skönt att komma lite hemifrån.. gått ganska mycket men inte så raskt. god salladslunch på cafét. hade tänkt träna i kväll men orkar inte. så trött! sla göra en smootie lite senare och se på grey istället.

• MagdaA

clinan: smaksatta cashewnötter? har du skrivit om de tidigare? har jag missat i så fall.

• MagdaA

Precis varit ute å gått 1 timme och 20 min i det fina vädret, de va riktigt skönt! Snart vaknar nog Alex så då blir det gröt till lunch. Middag idag blir lax och pressad potatis.

å, måste berätta! igår gjorde jag nog världens godast smootie! vanilj och blåbär! mmmmmm! tror det blir en sån i kväll också, längtar redan!

• MagdaA
    Kaya: har inga mått, tog på en höft. Men jag hade milkos lätta vaniljyoghurt, coops färdigblandade fruktjuice och lite blåbär (knappt 1 dl). Mixade med stavmixern. mmmmmm! Jag brukar koka egen havregrynsgröt åt Alex så jag har mixat sönder havregryn, tänkte slänga i lite sånt i kväll så mättar den lite bättre, och skippa mackan till

blir nog en sväng till gymmet i kväll när Alex somnat. inte varit där på över en vecka!
  • MagdaA

Tina! Duktig du är! skönt att göra bort motionen på fm så kan man slappa resten av dagen sen

• MagdaA

blev en tur till gymmet nu i kväll. skönt! inte varit där på en vecka, lär kännas i morgon! Så dubbel motion idag Ska göra en smootie nu och se lite tv, sen sängen.

• MagdaA

kakis: tack för mailet!

nix, såg inte programmet igår. va på gymmet då

• MagdaA

clinan: några gånger? väger du dig ngra gånger om dagen? oj då... jag som tycker jag väger mig ofta. ska gå upp med min våg på vinden tror jag, efter måndagens vägning. dit orkar jag inte gå varje dag för att väga mig

• MagdaA

vilket underbart väder! blåser lite kallt bara. Varit ute på en rask promenad, 1 tim och 20 min. snart dax för lunch, gröt.

6628: wow! bra kämpat! ta de nu försiktigt med ryggen bara! lova!

annika81: det är bär som jag plockat själv, men det går ju lika bra med köpta. å du, blir du godissugen igen, köpr torkad mango. jag köper torkad mango som är "ren" ingen tillstat. dom har torkat och pressat dom på nått vis så dom ser ut typ som skosulor, låter inte alls gott, men dom är kanongoda! Köper dom på en lite butik som säljer eko och rättvisemärkt. sonen älskar att sitta och suga på dom också

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger