saras måbra-tråd keeps going stronger
kakis: men jag har ju tagit bort massa mjölk! Dricker te till frukost nu. Dricker oftast te på kvällen också, mjölk bara till gröten vid lunch och 1 glas till middagen.
kakis: men jag har ju tagit bort massa mjölk! Dricker te till frukost nu. Dricker oftast te på kvällen också, mjölk bara till gröten vid lunch och 1 glas till middagen.
Nilla: minns du att du frågade efter receptet på en kiwisoppa för massa veckor sen? NU äntligen har jag lagt in receptet imin blogg! Bättre sent än aldrig!
Nån som har tips på hur man får till en riktigt GOD chokladsås, ska ha den till glass, får va hur onyttig som helst!
Evenstar. har tagit fram kyckling, men inte en susning om HUR jag ska tillaga den. Tips? Blir klyftpotatis + morötter till.
Hej hej! Jag HATAR helgerna!!! Veckorna funkar bra, bra rutiner med mat och motion, men helgerna har jag så svårt att hålla fingrarna i styr! blä blä blä!!! Nu har jag vi iaf varit ute på en timmes promenad i det fina vädret, de va skönt. ska se om jag tar mig iväg till gymmet i em el kväll, annars blir det i morgon. MÅSTE fixa de här nu, blir så arg på mig själv!!!
Betty: åh! perfekt med hemmagym! Kul projekt
1 timme prom i förmiddags, å nu har jag varit och kört ett pass på gymmet, de va riktigt skönt! nyduschad nu, ska ge pojken mat, sen laga hemma-pizza åt mig och maken
Jag fattar inte... tycker jag äter bra mat, rör på mig i princip varje dag, iofs unnar jag mig kanske för mycket på helgen... händer ingenting på vågen! snarare tvärtom! går upp nått hekto emellanåt. Så här trögt var det inte förra gången jag gick ner, kan de bero på att jag fått barn? Sitter kilona hårdare nu? Måste skriva matdagbok nu ett tag så jag ser var jag kan göra ändringar.
Nu har jag iaf börjat veckan bra. precis varit ute på 50 min rask promenad i snön.
Haft en bra dag. trevligt sällskap, bra mat! Kycklingsallad till lunch, frukt till mellanmål både på fm och em, blodpudding till middag + en stor hög med sallad. I kväll blir det FRUKT! Inga mackor! Måste sluta med kvällsmackorna! Alex ammar endå nästan inget nu så jag kan inte skylla på de heller! Kanske gör en smootie i kväll, får se.
kakis: tog ingen bild i morse. slut batteri i kameran och jag hade hann inte leta batteri innan jag klädde mig, Alex hade dessutom skitit fulla blöjan så jag slängde på mig kläderna direkt. Var ingea roliga siffror endå
Tina: nån brist kanske det är. Äter du bra? Kan ju kanske va värt å ta ett blodprov å kolla värdena.