• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

hunnit med dubbel motion idag! 50 min rask promenad i morse och nu i kväll 40 min på crosstrainern. Skönt! Druckit en smootie istället för mackfika. Slängde i ½ dl havregryn så den skulle mätta lite bättre. Nu ska jag SOVA! Go natt!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

kaksmulan: Tack! Ja, det är tuffare nu, förra gången hade jag ju bara mig själv att tänka på, nu är det nån annan som tar så mycket tid och energi. Men det SKA gå, jag vill ju, och jag har bara mig själv att skylla när det går dåligt. TACK för alla dina stöttande ord! Hur mår DU? Funkar det bra med ct:n?

• MagdaA

kakis: du måste tänka mer på dig själv! stressa ner! vet att det är svårt, men du måste om du inte ska stupa! Tänker på dig! Puss!

• MagdaA

Kaya: ja huvva! hörde om det på radion, å genast känns ens egna problem som ingenting! Kan inte förstå hur man kan göra så!!!

• MagdaA

emmamaria: kul med tatuering! vad blir det och var?

• MagdaA

Annelie: tycker du gör helt rätt i att vila i kväll!

Jag hade funderat på att köra ett pass på ct:n, men skippar de. tog en rask promenad i förmiddags, det får räcka. Hoppas hinna till gymmet i morgon kväll.

• MagdaA

go kväll! hinns inte med nått gym i kväll som jag hade tänkt, får ta det i morgon istället. Har varit ute på promenad med 2 kompisar idag, 2 timmar i raskt tempo, och i den här stan finns inga plana vägar, bara backar! upp å ner i 2 timmar, härligt! Kul också när man har några att prata med under tiden.

6628: låter inge bra, nån aning om vad det kan vara?

• MagdaA

JJ: honung på yoghurten?

• MagdaA

Så UNDERBART väder! -8 grader och strålande sol som värmer! Varit ute på en timmes rask promenad med vagnen och hunden. Dessutom hyvlade dom vägen igår så underlaget är perfekt! I em blir det gymmet om inget konstigt inträffar.

Kaya: du verkar va på ett strålande humör idag, härligt!

• MagdaA

ÅH!!! Skrikandes Nu är Magda ARG!!! Var precis påväg ut genom dörren för att åka till gymmet då jag kommer på att mitt gymkort har gått ut! Dessutom är det ingen personal där nu över helgen så jag kan inte träna igen förns på tisdag! Hade planerat att åka dit idag och på söndag + ev måndag! Sååååå irriterande!!!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger