• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

gmt: HEJ! De va länge sen! Du fixar det! Vet att du fixar det! Hur går det med dansen?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

gmt: tråkigt med din man, visste inte att han var sjuk. hoppas det inte är nått allvarligt. Men du, du fixade det förra gången, du fixar det nu också! Du kan, du vill och du VET hur du ska göra!

• MagdaA

nu ska jag gå å sova, men e härlig känsla i kroppen! Mår BRA och är nöjd med dagen!

• MagdaA

Nu är dagens motion avklarad. 1 tim och 25 min rask promenad i blåsten. tog på mig stegräknaren inan jag gick ut, min runda blir drygt 10 000 steg och det är juv ad som rekomenderas att gå/dag så de känns bra!

• MagdaA

6628: köpte min på Intersport, Silva heter märket. minns inte vad den kostade.

• MagdaA

Annelie! OJ! är det så nära till flytten, KUL! Förstår om du har fullt upp! Tycker du är kalas-duktig som sköter kosten och tränar trots att det är full upp! Guldstjärna!

• MagdaA

gmt: nej då! SKRIV! Om det är det som passar dig bäst så SKRIV!

• MagdaA

emmamaria: hur långt är det att åka? jobbigt när det är sent...

Annelie: så roligt med flytt! ibland skulle jag vilja flytta, så kul att få göra iordning allt. men jag börjar inse att vi nog kommer bli kvar här, trivs ju, mycket att fixa, men det kommer bli kanon...om några år...

• MagdaA

jag fick ett ryck och ställde mig på crosstrinern. 30 min. härligt svettigt! ätit bra idag förutom lite fika i em när jag var på träff med föräldragruppen från bvc. men jag har motionerat dubbelt så det jämnar ut sig!

• MagdaA

Tindra: jag tar lätt vaniljyoghurt, en skvätt juice och en hög med blåbär + ca ½ dl havregryn för att bli lite mättare. gott gottig ott gott!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger