saras måbra-tråd keeps going stronger
Hello girls!
SE
Tråkigt med dödsfall, måste vara krävande att ha ett sånt jobb.
Har själv en liten pytteliten tanke i huvudet att OM jag skulle utbilda mig till något så är undersköterska ev. BM något som jag har i huvudet MEN det tar emot eftersom det kommer att vara otroligt jobbigt när något händer som t ex dödsfall... men samtidigt mkt lycka som när barn kommer till världen eller när någon tillfrisknat efter en olycka/sjukdom.
Missi
Wow!!
Dubbla pass!! Inte illa, superduktigt!
Monkey Tales
Välkommen hit!!
Hoppas ni annars haft en bra helg med inte alltför många omkullblåsta träd och långa strömavbrott.
Här har det varit en ok helg, bra GI-mat men med gotte till Shlagerfestivalen i lördags plus fika på stan, igår vatt vi hos svärmor på öland och fick fiskgratäng, gott men kanske inte så fettsnålt om jag känner henne rätt
Sambon har gott ner 2 kg sedan i tisdags, bara genom att äta GI, jag själv tjuvfuskade (ville inte vägt mig egentligen ) och vägde mig också men där hade det inte hänt något.. skulle ju inte vägt mig förrens tidigast nästa vecka..
Min hals är bra nu (äldsta sonen sjuk nu istället) så ska ställa mig lite på CT´n strax (har inte använt den sedan maj/juni? förra året.. så det blir ett litet försiktigt pass idag och för att känna av hur kroppen mår.