• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

kaksmulan: Jag hade ju lovat att du skulle få se resultat så då måste jag ju se till att hålla det också! Ska kämpa på den här veckan också, ny bild på måndag!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Tina: bra! en sån lång promenad är fullt tillräckligt! känn inte press att du måste hinna med mer! Här blev det ingen promenad idag eftersom vi va på bvc i förmiddags, så det blir ct i kväll.

• MagdaA

30 min på ct:n avklarat! svettigt men skönt! nu ska ja ta lite fika innan duschen, sen sooooova!

• MagdaA

På fredag ska jag till kiropraktorn och gå ignom min rygg, längtar! ska bli så skönt! över ett år sen jag var dit, känns verkligen som det behövs! Sen ska jag träna försiktigt nån vecka el 2 så ryggen får stabilisera sig lite, SEN ska jag börja träna lite mer styrka med gummiband å så!

Nä, sova nu, HOPPAS natten blir bättre nu när Alex fått eget rum!

SE: huvva! fy så hemskt men lilla barnet! Lider så med dom! Har en kompis som fick tvillingar i vecka 27, den ena orkade bara ett dygn, men den andra klarade sig, 7 mån nu, peppar peppar, allt har gått bra hittills, men dom är ju så sköra!

• MagdaA

kaksmulan: nu när jag verkligen är på rätt spår så kan jag inte hålla mig från vågen i 2 veckor...så du får nog stå ut med att få en bild varje vecka

• MagdaA

Tina: OJ! Det är ju massor ju! BRA JOBBAT!!!

• MagdaA

dagens promenad avklarad. 1 timme. gick riktigt raskt så nu är jag alldelens blööööt!

• MagdaA

idag blev det 1 timmes rask promenad. var alldelens blöt av svett när jag kom in. skönt! får se om jag hinner ett pass på ct:n i kväll. måste bygga ihop massa möbler vi köpte på ikea i söndags...

• MagdaA

Monsa: Ta de lugnt, du kommer få tid! Du är ju så himla duktig ändå!!! vad köpte vi INTE på ikea! Blev massor, vi ahr ju byggt ut huset. 5 garderober + inredning till dom (hyllor, backar, stänger osv) en byrå, en arbetsbänk. tvättsäckar med stativ, trådbackar med stativ, bordsunderlägg till köksbordet (skydda ekbordet där Alex sitter), krukor, lampor....ja å diverse annat.

• MagdaA

Monsa: personligen HATAR jag motionscyklar! hade en innan som jag inte trampade många mil på, sålde den! däremot ÄLSKAR jag min ct jag köpt nu! Inte sugen på en sån?

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger