• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

tränat 30 min på crosstrainern nu, va seg i benen! blir nog ingen ct i morgon, kört mån-tors, ett pass varje kväll, men en promenad hoppas jag hinna med!

Behöver tips av er som är så duktiga på kost! Min mage är KASS på morgonen! Blir alltid risig i magen efter frukost. VAD ska jag äta då? Äter oftast 1-2 grova mackor eller knäckebröd + ett glas mjölk el juice.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Kaya: gröt får jag inte i mig på morgonen, det blir för mycket, tidigare kunde jag knappt äta alls på morgonen, men nu får jag i mig lite iaf. och jag gillar ju inte den här vegetabiliska sk "mjölken" tyvärr...

• MagdaA

Kaya: vad är det för nytt bröd du förälskat dig i?

• MagdaA

dagens motion avklarad, 60 min rask promenad. -6 grader och sol! Härligt! middag blir hemma-pizza på dinkel mend köttfärs och en massa gott på!

• MagdaA

Betty: NEJ! Vadå? Nu hänger jag inte med! Inte får du sticka nu! Nej nej nej! Kan känna samma sak, ofta bara skriver man, får inte så mkt tillbaka, men det srkivs så kt här i tråden nu så man hinner kneppt läsa allt ju!

• MagdaA

Vi ska äta pizza till middag, tänkte ha köttfärs på, nån som har tips på vad jag kan göra/krydda köttfärsen med?

• MagdaA

Tina: hmmm.... ja de vore ju gott, men tror inte vi har det hemma tyvärr.

• MagdaA

clinan: härligt! Jag längtar också tills jag kommer i mina gamla jeans, OM jag nånsin kommer i dom!

ska på stan en sväng i morgon, MÅSTE köpa ett par byxor. Har endast ett par jag kan ha nu och det känns verkligen trist, samma samma jämt!

• MagdaA

hallåj! vi har varit i stan idag, gjort lite ärenden, och ÄNTLIGEN har jag köpte lite kläder åt MIG! Annars brukar det bara bli åt Alexander. Behövde verkligen lite kläder, knappt köpt några kläder alls sen Alex föddes. 1 par jeans, 1 munkjacka och 2 toppar, kände mig så fin när jag provade när jag kom hem

• MagdaA

hej hej! den här helgen har INTE varit bra För mkt skit har jag ätit. Måndag i morgon, hoppas det går bättre då!

Ska snart packa ner pojken i vagnen och ta en promenad. Hade velat komma ut tidigare för det har varit ljuvligt väder här idag! Strålande sol och -5 grader, men vi har varit på dop och inte kommit hem förns nu...

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger