Inlägg från: Jessi74 |Visa alla inlägg
  • Jessi74

saras måbra-tråd keeps going stronger

Middag igår blev crepes med fyllning av champinjoner och räkor (i vit sås), inte så nyttigt men väldigt gott. Min man lagar ju middag hemma nu när jag har börjat jobba och då blir det inte riktigt sån mat som jag brukar laga. Men jag får väl ta igen det på helgerna

• Jessi74

Grattis Annika81!!! Vad fantastiskt det måste kännas!

• Jessi74

Avstod vetelängd idag på fikat på jobbet! Tog en clementin och en banan istället Kändes bra att få avstå något!

• Jessi74

Annelie GRATTIS!!!!

Ursäkta om jag är lite dum, men vad är ett Wii?!

Äntligen fredag efter min första arbetsvecka! Det har funkat så bra med maten nu när jag jobbar, mellanmål osv. Är nere på samma vikt som innan jul då jag gick upp 2 kg över jul!
    Dock ej tränat denna vecka. Ska till läkare idag och se ang antibiotikan om det ska avslutas nu.

• Jessi74

Kaya - krya på dig!!! Mina tankar är hos dig, det är urk att må illa ju!

• Jessi74

Nu ska jag ut och dricka ett par drinkar med en kompis. Sen imorgon kan jag börja träna igen för nu är antibiotikakuren slut.

• Jessi74

Vilket trist grått kallt och regnigt vädet det är idag! Jag vill inte alls gå ut i det här vädret och tänker inte gå ut nåt mer idag heller. Känner mig allmänt seg och trött. Drack två glas vin igår när jag var ut med en kompis på lite after work. Det var väldigt mysigt!

Beställt kläder från HM som jag hämtade idag. Allt passade och tröjorna var tom lite halvstora så där, men de funkar! Det var kul för det var inte så länge sen som jag inte kunde ha denna storleken.

• Jessi74

SE, pizzan lät ju bara hur god som helst! Hemgjord pizza är ju så mycket godare än köpt!
    Nu ska jag också gnälla om magont. Känns som jag har en ond klump i magen, så frukost blev det inte mycket med. Det smakade liksom inte.
    Idag ska jag gå på teater med dottern, får se om hon gillar det. Borde komma igång med träning igen men var är min motivation som var på topp innan penicillinkuren?!

• Jessi74

Magda, frukt är godis vet du väl! Nåja...

Jag har tagit mig ut på en springrunda. Det gick bra, fast jag tog den kortare av mina rundor eftersom det var ett tag sen jag sprang. Men det kändes bra fast samtidigt kändes det att jag inte sprungit på tolv dagar. Lite ont i foten dock... Skönt att ha kommit igång iaf!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger