Inlägg från: Jessi74 |Visa alla inlägg
  • Jessi74

saras måbra-tråd keeps going stronger

annika, som JJ sa så finns Mildas 20 % vispgrädde, den enda jag köper nu för tiden (fast inte så ofta så klart). Tycker den är god. Och jag har kollat på jogg.se, kul sida tycker jag!

Tror det blir en joggingrunda ikväll, trots att jag jobbar till 18.30. Bestämmer att min stelhet och värk i kroppen beror på helgens festande och INTE förkylning och då blir det nog bara skönt att springa lite, i synnerhet som jag sitter på ett kontor hela dagen...

• Jessi74

Tindra 9 km är ju JÄTTELÅNGT!!! Vad duktig du är!!!

Jag ska utnyttja min friskvårdstimme och gå hem en timme tidigare för att ut och springa! Känns bra

• Jessi74

Kaksmulan, bra inställning tycker jag, man ska MÅ BRA i första hand, men jättetokigt att jobbet tar så mycket kraft! Hoppas det blir bättre snart!

Har sprungit min runda nu och det kändes bra. Känns ganska ok att springa varannan dag som det blivit den senaste tiden, målet är ju eg 3 ggr/v.

• Jessi74

sugardynamite, salt är något jag borde dra ner på också, som du säger är det en vanesak men det är ju så väldigt svårt att vänja sig av med det. Jag tycker det är riktigt äckligt när det är för lite salt i maten. Förbättringsområde!

• Jessi74

Ikväll ska jag på bio så det blir bara hem och sen iväg igen. Då blir det dagens motion, promenad till och från tunnelbanan i rask takt. Det är skönt efter en dag inne på kontoret.

• Jessi74

Idag har jag vilodag, känner att jag behöver det (förutom promenader som jag gått idag). Varit borta två kvällar i rad och vill vara hemma ikväll, varit på utbildning hela dagen också så jag är lite trött i huvudet.

• Jessi74

Missisola, vad tråkigt att höra men förhoppningsvis finns det hjälp att få.

• Jessi74

SE, kul att mannen kommer! Svårt med long distance, tycker jag iaf.

Kaya, kul att du är på benen igen!

Dottern hemma från dagis idag pga förkylning och feber, hostar massor. Skönt att slippa hålla på med vab, pappan är ju föräldraledig, så jag kan jobba på. Hoppas inte jag blir förkyld, jag tycker det är så underbart nu när jag kommit igång att springa igen efter penicillinkuren.

• Jessi74

Ikväll ska jag ut och springa. Det blir skönt, har inte sprungit på två dagar så jag är LADDAD.

• Jessi74

Wow 6628, well done!

Det blir tyvärr ingen springning ikväll, det blir imorgon istället. Mannen är utpumpad efter hela dagen med sjukt barn och aktiv 10-månaders så han ville att jag skulle vara hemma och jag kan förstå honom. Men mitt mål på tre ggr/veckan kan ju hållas ändå om jag springer fre och sön för jag har ju redan sprungit en gång denna vecka. Så det känns ok även om det skulle vara skönt att komma ut!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger